d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Os-tråden!
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 10:12am
Quote (umade @ Aug 2 2012 05:08pm)
Känns som att dom pratar om snusk hela tiden, speciellt Veronica


tycker jag inte

du som är en snuskhummer
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 2 2012 10:39am
"åååååÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH KNUUUUUUULLLAAAAAA!"
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 2 2012 10:53am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Aug 2012 18:39)
"åååååÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH KNUUUUUUULLLAAAAAA!"


Aa, gör det du. I dare you.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 11:19am
fy fan vad snörpligt @ bronset
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 11:19am
Quote (dej @ Aug 2 2012 07:19pm)
fy fan vad snörpligt @ bronset


Samma poäng, ändå fyra :D

Men logiskt att dom gick på den med minst avdrag.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 12:08pm
Quote (umade @ Aug 2 2012 06:19pm)
Samma poäng, ändå fyra :D

Men logiskt att dom gick på den med minst avdrag.


egentligen inte, det gynnar ju "safers" snarare än folk som verkligen vill göra spektakulära saker

tycker de borde dela när det är fyra grenar
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 2 2012 12:13pm
Quote (umade @ Aug 2 2012 04:59pm)
Det bästa med gymnastik är när dom kommenterar. Allt dom säger misstolkas snuskigt.
"Nu får dom känna på redskapet."

;)


LOLOL
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 3 2012 06:51am
Skämmig insats av Sverige. Hur man inte ens lyckas tajma hoppet när det kommer ett inlägg....

:D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 3 2012 06:54am
Quote (umade @ 3 Aug 2012 14:51)
Skämmig insats av Sverige. Hur man inte ens lyckas tajma hoppet när det kommer ett inlägg....

:D


inb4 100 olika ursäkter till varför sverige inte vann på ab
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Aug 3 2012 01:16pm
Vad jag älskar att se ovtcharovs ansiktsuttryck varje gång han förlorar en boll!
Go Back To Svenska Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll