d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Peace & Love
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 11:35am
Quote (K1NGEN @ Jul 1 2012 07:29pm)
kan låta dryg nu med va fan....är uppmärksamhets behovet så stort att du springer runt så?


Grejen med att springa runt så, är ju att sprida stämning på campingen.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 11:53am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 18:35)
Grejen med att springa runt så, är ju att sprida stämning på campingen.


Precisely, men kingen verkar inte förstå det :P
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 1 2012 01:00pm
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 06:31pm)
Man fick inte ha mask :P



Det var ju galet bra, b-rudar u know

e: och inte riktigt för den skullen man gjorde det, vet du hur bra stämning det blev på folk eller? Vi fick sjukt mycket beröm och uppskattning


det får clowner på barnkalas också
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 01:10pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 1 Jul 2012 20:00)
det får clowner på barnkalas också


japp, och cpbarn i särskolan
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 01:58am
Quote (K1NGEN @ Jul 1 2012 07:29pm)
kan låta dryg nu med va fan....är uppmärksamhets behovet så stort att du springer runt så?


På festivaler som Peace & Love, arvika etc.. Så är det faktiskt väldigt uppskattande att se folk som springer runt och spelar alban.
I normala fall skulle jag störa mig som fan på personer som klär upp sig sådär för att senare gå ut på stan och latcha - men på festival så ligger man på en sådan lugn-full nivå hela tiden, så man bara skrattar åt dem.
Rätt gött med folk som orkar bjuda på sig själva, speciellt när 40 tusen andra kan se det :)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll