Quote (K1NGEN @ Jul 1 2012 07:29pm)
kan låta dryg nu med va fan....är uppmärksamhets behovet så stort att du springer runt så?
På festivaler som Peace & Love, arvika etc.. Så är det faktiskt väldigt uppskattande att se folk som springer runt och spelar alban.
I normala fall skulle jag störa mig som fan på personer som klär upp sig sådär för att senare gå ut på stan och latcha - men på festival så ligger man på en sådan lugn-full nivå hela tiden, så man bara skrattar åt dem.
Rätt gött med folk som orkar bjuda på sig själva, speciellt när 40 tusen andra kan se det