d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Jun 8 2012 10:32am
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 18:27)
Ja, det är definitivt därför jag orkar bry mig om den här tråden. Jag hari nga vänner och inget liv!


Första steget är att erkänna :hug:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 10:36am
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 18:32)
Första steget är att erkänna :hug:


:blush:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 8 2012 10:44am
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 05:42pm)
Mitt "namn" har inget med saken att göra.

För övrigt så är det inte många som uppskattar den, det är mest du och LB, berhermuli är bara trevlig.


hahahaha, gott o se!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 06:42pm
Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 15:06)
du,

varför är detta en p12 tråd ?

Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,


som att du inte har ett p12 namn ?..



menar... det är ju nästan en livsinvestering och köpa 4 olika sorter istället för 1, sen så är det ju tur att alla har samma sak också
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 12 2012 08:04am
Om jag ska va ärlig har jag aldrig druckit någon rikttigt innan än euroshopper

men denna veckan har jag druckit : Monster Lemon Tea, X-ray Cola , Euroshopper. Burn, X-ray pinggrape, imon blir det Redbull, sen franks..

1.a Var fan x-ray cola , sen Burn ^^

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 12 2012 08:09am
Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 17:06)
du,

varför är detta en p12 tråd ?

Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,


som att du inte har ett p12 namn ?..


denna tråd är tillför såna som inte kan få tag på öl! just sayin... p12or dvs....
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 12 2012 08:12am
Quote (Intenso8 @ Jun 12 2012 02:09pm)
denna tråd är tillför såna som inte kan få tag på öl! just sayin... p12or dvs....



För du bättre energi av Öl än energidryck ?

och energydryck är ju mkt godare än öl
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 12 2012 08:33am
Quote (heavypala @ 12 Jun 2012 16:12)
För du bättre energi av Öl än energidryck ?

och energydryck är ju mkt godare än öl


och du frågar snoramej vrf detta är en p12-tråd <_<
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Jun 12 2012 09:41am
Söta 20% :rofl:
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 12 2012 09:42am
Quote (SCXiao @ Jun 12 2012 03:41pm)
Söta 20% :rofl:


Tackar tackar, ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll