Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 15:06)
du,
varför är detta en p12 tråd ?
Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,
som att du inte har ett p12 namn ?..
menar... det är ju nästan en livsinvestering och köpa 4 olika sorter istället för 1, sen så är det ju tur att alla har samma sak också