d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vem är Världens Mest Ihågkomna Person? > .__,
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 8 2012 07:54am
Quote (Kerzhakov @ Jun 8 2012 03:53pm)
Nej men deras armé hade halvgudar etc


Va? Du menar alexanders då? Kan ju inte riktigt kalla Ptolemaios en halvgud bara för att han avgudades som en sådan. Han var ju en lika verklig männinska som resten av alexanders armé
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Jun 8 2012 08:45am
Hitler är mest ihågkommen no question about it!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 08:46am
Quote (Skagvardd @ Jun 8 2012 03:45pm)
Hitler är mest ihågkommen no question about it!


Jesus äger Hitler, inget snack broseph
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 9 2012 03:58am
Quote (Kerzhakov @ 8 Jun 2012 15:53)
Nej men deras armé hade halvgudar etc


Member
Posts: 29
Joined: May 26 2012
Gold: 0.00
Jun 9 2012 06:53am
Jag tror personligen att den person som man kommer komma ihåg det måste ändå vara Adolf Hitler!

PS: jag förespråkar absolut inte hans handlingar!!

;)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 9 2012 07:10am
Quote (johannestheman89 @ 9 Jun 2012 14:53)
Jag tror personligen att den person som man kommer komma ihåg det måste ändå vara Adolf Hitler!

PS: jag förespråkar absolut inte hans handlingar!!

;)


frågan är ju om folket i africa vet vem han är :rofl:

tror Obama
eller george bush :P

Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 9 2012 08:23pm
Skulle desvärre säga det e Adolf Hitler :/
han drog igång något som påverkade den mänskliga civilisationen så pass att ingen undgick att veta vem han var.
hans namn kommer va kvar i historien forevah.

Andra kandidater är ju Gandhi, Columbus o Einstein.

Jesus och Muhammed är ju hyffsat kända dom med ^^ Sure att dom e religiösa, men mig veterligen har de ju faktiskt funnits.

Lol vf Obama? Sure att han e den första svarta presidenten men i övrigt är han bara en president i ledet.

This post was edited by BraSma on Jun 9 2012 08:24pm
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 10 2012 04:52am
jesus
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2012 04:58am
Det är inte Hitler ingen chans, ni trot att han är värsta grejjen pga alla jävla propaganda ni har blivit matade med sen ni föddes men Rommel och Stalin t.ex var mycket värre.

Utanför Europa bryr sig ingen
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 10 2012 05:19am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 12:58)
Det är inte Hitler ingen chans, ni trot att han är värsta grejjen pga alla jävla propaganda ni har blivit matade med sen ni föddes men Rommel och Stalin t.ex var mycket värre.

Utanför Europa bryr sig ingen


finns väl några antinazistgrupper i usa som bryr sig :P tror det inte är så många som vet vem stalin är heller.

Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll