Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 12:58)
Det är inte Hitler ingen chans, ni trot att han är värsta grejjen pga alla jävla propaganda ni har blivit matade med sen ni föddes men Rommel och Stalin t.ex var mycket värre.
Utanför Europa bryr sig ingen
finns väl några antinazistgrupper i usa som bryr sig

tror det inte är så många som vet vem stalin är heller.