Quote (Mikob @ May 23 2012 07:52pm)
Jag har lästs både hans och era.
Han blev ju knappast mottagen särskilt väl.
Hans beteende var ju bättre i början, sen spårade ju allting ur.
Försvarar knappast hans beteende de sista 100postsen, så tro inte att jag tar hans sida xD
tror jag inte heller, hehe, men ur mitt perspektiv så blev han sur på de som satt och tittade och skrev lite då o då. Typ "Oooh nice rage, brb popcorn" eller "Ta det här i en annan tråd så att den inte blir stängd", o han svarade med " O vart fan fick du luft ifrån din bajs skalle".
Eller bara lägger upp en bild i bild-tråden och får läsa att man är bög. Det är ju inte så kul

F.ö var särskrivningen intentional...................... .. . . . .. . . . . . . . . .
This post was edited by Yla123 on May 23 2012 11:59am