d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev14567821Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 23 2012 11:52am
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:51)
Låt bara bli att berätta var du bor, killen är uppenbarligen på tok för obildad för att klura ut det på egen hand!


Man får hoppas att han gör en pungkulan och ger ut sitt nummer till folk :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 11:52am
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:51)
Låt bara bli att berätta var du bor, killen är uppenbarligen på tok för obildad för att klura ut det på egen hand!


om han vill så får han jätte gärna komma hit om han har lust att sitta i en bil 12timmar

This post was edited by Intenso8 on May 23 2012 11:53am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 11:55am
Quote (Mikob @ 23 May 2012 19:52)
Jag har lästs både hans och era.
Han blev ju knappast mottagen särskilt väl.
Hans beteende var ju bättre i början, sen spårade ju allting ur.

Försvarar knappast hans beteende de sista 100postsen, så tro inte att jag tar hans sida xD


Jag hoppade in precis i början och ifrågasatte att han avslöjade att han och motheroftwo hade haft en romans, gjorde det på ett trevligt sätt.
Blev inte bemött särskilt väl kan jag påstå. Om du orkar titta i början på "posta bild av dig själv"-tråden så kommer du säkert inse att han inte var
särskilt trevlig ens från början.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 11:57am
Quote (Mikob @ May 23 2012 07:52pm)
Jag har lästs både hans och era.
Han blev ju knappast mottagen särskilt väl.
Hans beteende var ju bättre i början, sen spårade ju allting ur.

Försvarar knappast hans beteende de sista 100postsen, så tro inte att jag tar hans sida xD


tror jag inte heller, hehe, men ur mitt perspektiv så blev han sur på de som satt och tittade och skrev lite då o då. Typ "Oooh nice rage, brb popcorn" eller "Ta det här i en annan tråd så att den inte blir stängd", o han svarade med " O vart fan fick du luft ifrån din bajs skalle".

Eller bara lägger upp en bild i bild-tråden och får läsa att man är bög. Det är ju inte så kul :( F.ö var särskrivningen intentional...................... .. . . . .. . . . . . . . . .

This post was edited by Yla123 on May 23 2012 11:59am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 11:58am
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:55)
Jag hoppade in precis i början och ifrågasatte att han avslöjade att han och motheroftwo hade haft en romans, gjorde det på ett trevligt sätt.
Blev inte bemött särskilt väl kan jag påstå. Om du orkar titta i början på "posta bild av dig själv"-tråden så kommer du säkert inse att han inte var
särskilt trevlig ens från början.



han borde ju ha kommit på detta själv faktiskt, om han nu är så förbannad på den där myttaren

det tog två minuter för dig (som ju gått ut gymnasiet med slutbetyg), så för honom borde det inte tagit mer än en kvart?

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2012 12:24pm
inte alls förvånad...
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2012 12:29pm
Quote (xpd-trader @ May 23 2012 06:58pm)
han borde ju ha kommit på detta själv faktiskt, om han nu är så förbannad på den där myttaren

det tog två minuter  för dig (som ju gått ut gymnasiet med slutbetyg), så för honom borde det inte tagit mer än en kvart?


Men han visste ju?
Han hade känt/vetat vem grabben var för 10år sen.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 12:31pm
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Intenso8, kung_kanta

entertain us!!!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 12:34pm
Quote (Intenso8 @ 23 May 2012 18:31)
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Intenso8, kung_kanta

entertain us!!!




hehe gillar katt o råttan leken:)...

liten hårdare än så får ni försöka..


men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)

btw gillar er alla...
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 12:35pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 20:34)
hehe gillar katt o råttan leken:)...

liten hårdare än så får ni försöka..


men resten blir upp till Fil..inget ont mot han ..jag gillar tom han..vi har pmat lite tidigare...så fortsätter med det ..sen får han lägga upp mer här...ses snart..puss:)

btw gillar er alla...


:rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567821Next
Closed New Topic New Poll