Quote (Chefen @ 26 May 2012 12:36)
överskottet=lönen, så det säger ju sig själv hur mycket du vill lägga i företaget respektive ta ut, men finns ju inget som kallas lön som egen
men dom gjorde om det där i februari, masen hade nog tråkigt och gjorde om det där
men ger jag mig själv högre lön så blir vinsten mindre

+ googla lite nu
och verkar ju som att man skattar 26% på vinsten istället för 31
This post was edited by Intenso8 on May 26 2012 04:40am