Quote (snoramej @ 21 May 2012 12:15)
Varför ragar du på alla andra också då, om ditt enda uppdrag här är att visa vilken nolla kung_kanta är?
Du tror att du är värsta kungen här, fast du aldrig har visat din nuna här förut - du är en nolla här, och i och med detta beteende så sjunker du fan lägre än de flesta.
Kung_kanta må vara en nolla också men du sätter dig nästan i samma liga.
Eftersom jag står pall mot alla tonårsnollor som hoppar på mig en efter en så borde jag väl vara kungen här eller hur? Du är bara en fjant som vill ge dig in i leken och spela bror duktig.
Jag är i samma liga som er andra för tillfället, tonårsnivå.... trams och larv.... Vi som öppnar käften och tjafsar med varandra är ju de som är fåniga, det kloka och smarta skriver inget...
Men det fattar inte en fitta som dig...
EDIT: Omognad på vad? Att jag bråkar med chefen på jobbet? Och jag är 1.82 och väger 90 kg... får man inte skriva sin längd och vikt? Måste jag ta en bild med mobilkamera och lägga upp för att bevisa min längd och vikt? Är du hjärnskadad?
This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 21 2012 04:21am