d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 21 2012 04:17am
aiiight så här äre. Du är alltså 35 år, och du tycker det är bögigt att folk tar bilder. För att dela med sig av dessa...
Du har varit här i 10 år, aldrig varit intresserad av att chatta, så börja inte nu.
Har aldrig sett kanta här förut, kan inte påstå att han verkar vara en toppenkille, men det återstår väl att se.

Nu kan du lämna
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:20am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 12:15)
Varför ragar du på alla andra också då, om ditt enda uppdrag här är att visa vilken nolla kung_kanta är?

Du tror att du är värsta kungen här, fast du aldrig har visat din nuna här förut - du är en nolla här, och i och med detta beteende så sjunker du fan lägre än de flesta.

Kung_kanta må vara en nolla också men du sätter dig nästan i samma liga.



Eftersom jag står pall mot alla tonårsnollor som hoppar på mig en efter en så borde jag väl vara kungen här eller hur? Du är bara en fjant som vill ge dig in i leken och spela bror duktig.

Jag är i samma liga som er andra för tillfället, tonårsnivå.... trams och larv.... Vi som öppnar käften och tjafsar med varandra är ju de som är fåniga, det kloka och smarta skriver inget...

Men det fattar inte en fitta som dig...


EDIT: Omognad på vad? Att jag bråkar med chefen på jobbet? Och jag är 1.82 och väger 90 kg... får man inte skriva sin längd och vikt? Måste jag ta en bild med mobilkamera och lägga upp för att bevisa min längd och vikt? Är du hjärnskadad?

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 21 2012 04:21am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 21 2012 04:22am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 11:20)
Eftersom jag står pall mot alla tonårsnollor som hoppar på mig en efter en så borde jag väl vara kungen här eller hur? Du är bara en fjant som vill ge dig in i leken och spela bror duktig.

Jag är i samma liga som er andra för tillfället, tonårsnivå.... trams och larv.... Vi som öppnar käften och tjafsar med varandra är ju de som är fåniga, det kloka och smarta skriver inget...

Men det fattar inte en fitta som dig...


Du kan inte ens argumentera utan att kalla folk för öknamn, typiskt tecken på en sådan som jag inte ens borde orka diskutera mot, det är ingen poäng. Det är som att argumentera mot Trophy, han var också en sån där.

Omognad på att du är 35 år gammal och ens funderar på att slå till chefen bara för att du inte tycker om honom, skärp dig för helvete. Jag är 18 år gammal och vet bättre än så.

This post was edited by snoramej on May 21 2012 04:23am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:24am
Quote (Yla123 @ 21 May 2012 12:17)
aiiight så här äre. Du är alltså 35 år, och du tycker det är bögigt att folk tar bilder. För att dela med sig av dessa...
Du har varit här i 10 år, aldrig varit intresserad av att chatta, så börja inte nu.
Har aldrig sett kanta här förut, kan inte påstå att han verkar vara en toppenkille, men det återstår väl att se.

Nu kan du lämna



Så vitt jag vet är det här min och kantas tråd så håll käften. Du verkar vara en knarkarjävel och sådana skall definitivt inte säga något då de är mindre värda.

De som känner mig vet vem jag är, det räcker... Är inte här för att skaffa mig 90tals vänner eller fjantiga 88-89 års wannabes.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 21 2012 04:25am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 12:24pm)
Så vitt jag vet är det här min och kantas tråd så håll käften. Du verkar vara en knarkarjävel och sådana skall definitivt inte säga något då de är mindre värda.

De som känner mig vet vem jag är, det räcker... Är inte här för att skaffa mig 90tals vänner eller fjantiga 88-89 års wannabes.


hahaha vad ger dig uppfattningen av att jag verkar vara en knarkarjävel?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:26am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 12:22)
Du kan inte ens argumentera utan att kalla folk för öknamn, typiskt tecken på en sådan som jag inte ens borde orka diskutera mot, det är ingen poäng. Det är som att argumentera mot Trophy, han var också en sån där.

Omognad på att du är 35 år gammal och ens funderar på att slå till chefen bara för att du inte tycker om honom, skärp dig för helvete. Jag är 18 år gammal och vet bättre än så.



Min chef har inte blivit slagen och lever än, det bevisar väl ändå att jag kan kontrollera mig? Hahahah... Du jag är faktiskt inte intresserad av att diskutera eller argumentera på en intelligent nivå. Jag kan det om jag vill men inte bland en massa teenies, då skall det vara människor jag pratar med i så fall....inte luft.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:27am
Quote (Yla123 @ 21 May 2012 12:25)
hahaha vad ger dig uppfattningen av att jag verkar vara en knarkarjävel?


Det är något som är slow och segt över dig. Du är inte så ADHD som de flesta andra kids är i dagens läge....
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 21 2012 04:29am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 11:26)
Min chef har inte blivit slagen och lever än, det bevisar väl ändå att jag kan kontrollera mig? Hahahah... Du jag är faktiskt inte intresserad av att diskutera eller argumentera på en intelligent nivå. Jag kan det om jag vill men inte bland en massa teenies, då skall det vara människor jag pratar med i så fall....inte luft.


Du bara fortsätter på samma spår.. Jag ger upp, kommer titta på matchen från sidlinjen istället, det passar mig bättre än att diskutera idiotiska frågor med en ännu större idiot.

Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 11:27)
Det är något som är slow och segt över dig. Du är inte så ADHD som de flesta andra kids är i dagens läge....


k.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 04:30am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 10:24)
En Pissboss3 wannabe och noob. Har sett dig ganska ofta, du har väl aldrig haft över 350 fg va? Japp jag är en klockren satanist, brukar skära hjärtat ur alla pojkar födda -88 och framåt :)


vad har fgs med det hela och göra ? endast pixlar vi alla kan få med ett kreditkort.

Quote (Yla123 @ 21 May 2012 12:17)
aiiight så här äre. Du är alltså 35 år, och du tycker det är bögigt att folk tar bilder. För att dela med sig av dessa...
Du har varit här i 10 år, aldrig varit intresserad av att chatta, så börja inte nu.
Har aldrig sett kanta här förut, kan inte påstå att han verkar vara en toppenkille, men det återstår väl att se.

Nu kan du lämna


detta -_-
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:31am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 12:29)
Du bara fortsätter på samma spår.. Jag ger upp, kommer titta på matchen från sidlinjen istället, det passar mig bättre än att diskutera idiotiska frågor med en ännu större idiot.



k.




Det skulle du ha gjort ifrån början, sett matchen från sidan. Du har inte med mig och kung_kanta att göra...

Dessutom hoppar jag inte på någon utan anledning, håller folk käften lämnar dom ifred...så enkelt är det..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll