d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skriv Era Battletags! ( Diablo 3 ) > Japp, Kan Vara Kul
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 09:35am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 20 2012 04:32pm)
Jag chillar Alltid brotha! Det är lika stort nöje för mig att tracka kung_kanta för sina lögner som det är för honom att ljuga om pengar och fina bilar. Det är skillnad att önska och ha drömmar om fina saker men sitta på ett spelforum och försöka intala unga grabbar och tjejer att man har miljoner i form av pengar och limited edition bilar då är det något fel på hjärnan.

Har känt kung_kanta i 10 år och trodde väl han skulle mogna men det blir bara värre och värre med psykosen.


Hur gammal är han? :P
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 20 2012 09:36am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 20 2012 05:32pm)
Jag chillar Alltid brotha! Det är lika stort nöje för mig att tracka kung_kanta för sina lögner som det är för honom att ljuga om pengar och fina bilar. Det är skillnad att önska och ha drömmar om fina saker men sitta på ett spelforum och försöka intala unga grabbar och tjejer att man har miljoner i form av pengar och limited edition bilar då är det något fel på hjärnan.

Har känt kung_kanta i 10 år och trodde väl han skulle mogna men det blir bara värre och värre med psykosen.


Chilllaaaaaa.
Jag har inte ens märkt av killen förns du red in och började rantinera
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 20 2012 09:37am
This thread just got hot....
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 09:37am
ekaaans#2241

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 09:37am
Quote (Spetch @ May 20 2012 04:37pm)
This thread just got hot....


Kolla denna då, totalt missat detta..Fuck you Diablo III!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36870747&f=79&p=417957672

Ska börja läsa, såg lite drama när jag surfade in :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 20 2012 09:39am
Quote (PhearCIII @ May 20 2012 04:37pm)
Kolla denna då, totalt missat detta..Fuck you Diablo III!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36870747&f=79&p=417957672

Ska börja läsa, såg lite drama när jag surfade in :D


De va fan inte kul, bara deppigt att se att de faktiskt kan hålla på så länge

antar förövrigt att D3 fortf e nere...?

e/

Quote (CoMpLiCaTeD @ May 20 2012 04:32pm)
Jag chillar Alltid brotha! Det är lika stort nöje för mig att tracka kung_kanta för sina lögner som det är för honom att ljuga om pengar och fina bilar. Det är skillnad att önska och ha drömmar om fina saker men sitta på ett spelforum och försöka intala unga grabbar och tjejer att man har miljoner i form av pengar och limited edition bilar då är det något fel på hjärnan.

Har känt kung_kanta i 10 år och trodde väl han skulle mogna men det blir bara värre och värre med psykosen.


Hur kommer det sig att du kännt han i 10 år om du alltid tyckt att han varit omogen? o.O

Jag menar, det verkar ju ändå inte som att ni är speciellt bra vänner


This post was edited by Orvar on May 20 2012 09:41am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 09:40am
Quote (Orvar @ May 20 2012 04:39pm)
De va fan inte kul, bara deppigt att se att de faktiskt kan hålla på så länge

antar förövrigt att D3 fortf e nere...?


Det är underhållande, också haft lite tvivel om kung_kanta och som Complicated skriver är det underhållande, har vi fått oss en ny Trophy? :O
Brb fortsätta läsa :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 20 2012 09:42am
Quote (PhearCIII @ May 20 2012 04:40pm)
Det är underhållande, också haft lite tvivel om kung_kanta och som Complicated skriver är det underhållande, har vi fått oss en ny Trophy? :O
Brb fortsätta läsa :)


Well, gäller väl bara att vara kritisk mot det man läser, låter som att de båda hittar på lite, men kanske finns en gnutta sanning också?

Sen så är de ingen scammer heller ;) tror jag
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 09:42am
Quote (Orvar @ 20 May 2012 16:39)
De va fan inte kul, bara deppigt att se att de faktiskt kan hålla på så länge

antar förövrigt att D3 fortf e nere...?


Yep.

http://eu.battle.net/d3/en/status
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 09:43am
Quote (PhearCIII @ 20 May 2012 16:40)
Det är underhållande, också haft lite tvivel om kung_kanta och som Complicated skriver är det underhållande, har vi fått oss en ny Trophy? :O
Brb fortsätta läsa :)


tror båda skojar med varandra bara ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll