d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 15 2012 02:28am
spammar postens sida med f5 atm, kan mitt spel komma till utlämningsstället?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 15 2012 02:32am
Dödade Diablo norm nyss :)

Varning för spoiler..
(Facebook vill inte visa länken tho..)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150670234539567&set=a.431812589566.209487.706649566&type=1&theater

Btw, inga nightmaregames, är vi först? :D

http://i47.tinypic.com/b4f7k9.png

This post was edited by PhearCIII on May 15 2012 02:40am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 15 2012 02:34am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:32)
Dödade Diablo norm nyss :)


level?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 15 2012 02:37am
Quote (c00kie_m0nster @ May 15 2012 09:34am)
level?


Finns i spoiler-länken.. B)

/E; "Kungen" från WoW är lvl 33 atm, och han började spela 1h innan.. Han är också i A1 nm, vi kör mot honom :)

This post was edited by PhearCIII on May 15 2012 02:46am
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 15 2012 04:50am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:37)
Finns i spoiler-länken.. B)

/E; "Kungen" från WoW är lvl 33 atm, och han började spela 1h innan.. Han är också i A1 nm, vi kör mot honom :)


Nice!




Jag spelade bara ett par timmar i natt :)




Nu har mitt datorpaket kommit, ska plocka ut det och börja skruva! Men jag köpte inget windows sju med :rolleyes:
Någon som har lust o hjälpa mig hur jag ska bära mig åt för o installera fr. en törr3nt exempelvis? tror jag vet men ska jag bränna på skiva eller funkar de med usb och boota från den i bios?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 15 2012 04:57am
Quote (SpAz. @ 15 May 2012 12:50)
funkar de med usb och boota från den i bios?


Japp, men du behöver formatera USB stickan.

http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 15 2012 05:25am
Quote (Dreamfuel @ 15 May 2012 12:57)


fattade inte riktigt när jag läste igenom där, finns det två filer för att installera windows 7? en för att formatera usb't och en som är ISO filen?
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
May 15 2012 05:53am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:32)
Dödade Diablo norm nyss :)

Varning för spoiler..
(Facebook vill inte visa länken tho..)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150670234539567&set=a.431812589566.209487.706649566&type=1&theater

Btw, inga nightmaregames, är vi först? :D

http://i47.tinypic.com/b4f7k9.png


Det finns ett lag som är lvl 50+ just nu, dom har kommit en bra bit in i nightmare
Kollade på streamen förut
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 15 2012 06:45am
Quote (Crazy @ May 15 2012 12:53pm)
Det finns ett lag som är lvl 50+ just nu, dom har kommit en bra bit in i nightmare
Kollade på streamen förut


Finns alltid någon som ska vara värst :angry:

Säker på att de inte var Asia-snubbar dock? :P
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 15 2012 06:46am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 13:45)
Finns alltid någon som ska vara värst :angry:

Säker på att de inte var Asia-snubbar dock? :P


Difficulty Level: Asian

Antagligen
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll