☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev
1
4
5
6
7
8
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2398
Replies: 91
Track Topic
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#51
May 15 2012 02:28am
spammar postens sida med f5 atm, kan mitt spel komma till utlämningsstället?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#52
May 15 2012 02:32am
Dödade Diablo norm nyss
Varning för spoiler..
(Facebook vill inte visa länken tho..)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150670234539567&set=a.431812589566.209487.706649566&type=1&theater
Btw, inga nightmaregames, är vi först?
http://i47.tinypic.com/b4f7k9.png
This post was edited by PhearCIII on May 15 2012 02:40am
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#53
May 15 2012 02:34am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:32)
Dödade Diablo norm nyss
level?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#54
May 15 2012 02:37am
Quote (c00kie_m0nster @ May 15 2012 09:34am)
level?
Finns i spoiler-länken..
/E; "Kungen" från WoW är lvl 33 atm, och han började spela 1h innan.. Han är också i A1 nm, vi kör mot honom
This post was edited by PhearCIII on May 15 2012 02:46am
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#55
May 15 2012 04:50am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:37)
Finns i spoiler-länken..
/E; "Kungen" från WoW är lvl 33 atm, och han började spela 1h innan.. Han är också i A1 nm, vi kör mot honom
Nice!
Jag spelade bara ett par timmar i natt
Nu har mitt datorpaket kommit, ska plocka ut det och börja skruva! Men jag köpte inget windows sju med
Någon som har lust o hjälpa mig hur jag ska bära mig åt för o installera fr. en törr3nt exempelvis? tror jag vet men ska jag bränna på skiva eller funkar de med usb och boota från den i bios?
Dreamfuel
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold
:
12.00
#56
May 15 2012 04:57am
Quote (SpAz. @ 15 May 2012 12:50)
funkar de med usb och boota från den i bios?
Japp, men du behöver formatera USB stickan.
http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#57
May 15 2012 05:25am
Quote (Dreamfuel @ 15 May 2012 12:57)
Japp, men du behöver formatera USB stickan.
http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool
fattade inte riktigt när jag läste igenom där, finns det två filer för att installera windows 7? en för att formatera usb't och en som är ISO filen?
Crazy
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold
:
5,388.00
#58
May 15 2012 05:53am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 10:32)
Dödade Diablo norm nyss
Varning för spoiler..
(Facebook vill inte visa länken tho..)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150670234539567&set=a.431812589566.209487.706649566&type=1&theater
Btw, inga nightmaregames, är vi först?
http://i47.tinypic.com/b4f7k9.png
Det finns ett lag som är lvl 50+ just nu, dom har kommit en bra bit in i nightmare
Kollade på streamen förut
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#59
May 15 2012 06:45am
Quote (Crazy @ May 15 2012 12:53pm)
Det finns ett lag som är lvl 50+ just nu, dom har kommit en bra bit in i nightmare
Kollade på streamen förut
Finns alltid någon som ska vara värst
Säker på att de inte var Asia-snubbar dock?
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#60
May 15 2012 06:46am
Quote (PhearCIII @ 15 May 2012 13:45)
Finns alltid någon som ska vara värst
Säker på att de inte var Asia-snubbar dock?
Difficulty Level: Asian
Antagligen
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact