Quote (snoramej @ 13 May 2012 20:03)
Aa precis. Om du ska köra det där grafikkortet så satsa definitivt på en bättre processor iaf

isf blir det ju nytt moderkort och det kommer kosta mycket mer i slutändan. känns som jag kan uppgradera senare och då behålla detta grafikkortet. så sa de på flashback och polarn tyckte det var en bra idé
har redan beställt och trodde jag kunde ändra men måste isf ringa in osv.
ska testa detta paketet funkar de inte så får jag göra om helt enkelt