Quote (f10eq @ 16 May 2012 14:27)
jag sa att jag bad om ett tips jävla nylle..
okej, nice, upplever du att det funkar i alla situationer eller är det något man ska tänka på? men typ juice går bra antar jag?
alla situationer vet jag inte,men många iallafall.. men fick ett enormt sug då snuset påverkade ''belönings centret i hjärnan'' vilket slutade tillverka det ''bra'' och man ersätter det, minns jag rätt är det samma sak med en dålig ovana så som smågodis, tar ett tag för hjärnan att ''inse'' att den behöver tillverka det där ''bra'' ämnet
men juice funkar ju, finns nyttig juice också, men dom kostar lite mer
men i övrigt funkar det tycker jag, kör på de mesta inom frukt väg så som apelsin/äpplen/vindruvor osv.. efter ~3 veckor mer eller mindre vänjer man sig och det släpper!
Quote (Kerzhakov @ 16 May 2012 14:40)
Och man kan inte göra mer än att sluta äta skiten, bara du som har dålig karaktär och svag mentalt som inte kan sluta.
skulle inte du bara kunna knipa igen och sluta skriva i den här tråden om du inte nu mot förmodan skulle råka skriva nått med substans i...