d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 06:55am
Quote (cphannes @ Apr 25 2012 01:39pm)
Finns just luft springor, det typ bubblar lite där dom är


ah ok.

Dags för priest, suicide time!

Såja Mad God dödad, överlevde me nya priesten ^^
8 lvls profit!

This post was edited by Kerzhakov on Apr 25 2012 07:11am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 07:49am
Någon som lirat priest samt necro?

Vet inte om jag ska stanna på priesten eller ta självmord och lira necro istället
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Apr 25 2012 07:51am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 14:49)
Någon som lirat priest samt necro?

Vet inte om jag ska stanna på priesten eller ta självmord och lira necro istället


Jag har en priest, den är fett skön nere i tomb of the ancients annars kör jag knappt med den

Lagomancer har jag aldrig spelat med "seriös" gear så vet inte om den är nå rolig alls.

This post was edited by cphannes on Apr 25 2012 07:52am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 08:09am
Quote (cphannes @ Apr 25 2012 02:51pm)
Jag har en priest, den är fett skön nere i tomb of the ancients annars kör jag knappt med den

Lagomancer har jag aldrig spelat med "seriös" gear så vet inte om den är nå rolig alls.


Ok, ska testa necro nu, råka bli kombad me 500+ skada nyss ^^
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 25 2012 08:10am
20 warrior igen, idk wat 2 do
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 25 2012 08:17am
Quote (Marcusd0 @ 25 Apr 2012 16:10)
20 warrior igen, idk wat 2 do


kanskle komma fucking ts.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 08:24am
Quote (Marcusd0 @ Apr 25 2012 03:10pm)
20 warrior igen, idk wat 2 do


Börja med knight?
lvla knight om du gillar den, skaffa fame köp amulett, sälj för några tusen fg?
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 25 2012 08:29am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 16:24)
Börja med knight?
lvla knight om du gillar den, skaffa fame köp amulett, sälj för några tusen fg?


drog 20 med knight, men tog livet av mig direkt. deprimerad av den gubben :pppPpPPpPP
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Apr 25 2012 08:31am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 15:24)
Börja med knight?
lvla knight om du gillar den, skaffa fame köp amulett, sälj för några tusen fg?


äh palla sälja amuletter ^^ mycket skönare att ha dom istället för att dö med en pottad gubbe, jag kör amulet på alla mina chars ;)

http://forums.wildshadow.com/node/36820#t11 ctrl+f sök på amulet

This post was edited by cphannes on Apr 25 2012 08:33am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 25 2012 08:32am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 16:24)
Börja med knight?
lvla knight om du gillar den, skaffa fame köp amulett, sälj för några tusen fg?


vad är det för amuletter du talar om?
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll