d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 21 2012 11:47am
Quote (umade @ 21 Apr 2012 09:43)
Åter igen.

Vi söker spelare som vill lägga sitt liv åt sidan i minst en vecka när det är reset.
Inte folk som tröttnar efter en dag eller så

B)


Som sagt så om jag är ledig då så är jag nog sugen och kan spela 24/7. Om spot finns dvs.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 21 2012 12:44pm
Quote (eviilution @ Apr 21 2012 06:47pm)
Som sagt så om jag är ledig då så är jag nog sugen och kan spela 24/7. Om spot finns dvs.


Bättre pris då eller? :angel:

Iaf, fortsätter med intressekoll, vill helst ha folk som är 100% på att dom kommer spela första natten, spela MYCKET dagarna efter och baalrunna mycket :)

Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Daniel; Pala (?)
?; Barb
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 12:48pm
Quote (PhearCIII @ Apr 21 2012 08:44pm)
Bättre pris då eller? :angel:

Iaf, fortsätter med intressekoll, vill helst ha folk som är 100% på att dom kommer spela första natten, spela MYCKET dagarna efter och baalrunna mycket :)

Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Daniel; Pala (?)
?; Barb


JAG HAR SAGT JA TILL SORC SLUTA HA FRÅGETECKEN ANNARS SÅ FÅR REBECCA ONT INATT
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 21 2012 04:54pm
Quote (umade @ 21 Apr 2012 20:48)
JAG HAR SAGT JA TILL SORC SLUTA HA FRÅGETECKEN ANNARS SÅ FÅR REBECCA ONT INATT


Painday painday gotta get hurt on paindaaaay

umade vill va sum necro tror jag
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 22 2012 06:06am
Quote (PhearCIII @ 21 Apr 2012 12:20)

Går de bra då? :D

Jodå. Allt blir mycket enklare om man får göra det på sina egna villkor. Kan sätta mig och plugga när jag känner för det. Är aldrig tvingad att göra det.

Quote (PhearCIII @ 21 Apr 2012 12:20)

Äh de är väl bra i vissa tider, typ som D3 release + reset, har ju fan inget och göra i skolan, lallar bara runt.. Rätt skönt :)

Jo, de var rätt nice med skolan. Kan slacka hårt non-stop.
Member
Posts: 6,884
Joined: Jan 14 2005
Gold: 5,481.00
Apr 22 2012 12:13pm
Oliwer förfan, Ta in mig som soso ;), jag kommer köra som CP fram tills lördag. Och förhoppningsvis så kommer h*ran david ta över på lördag :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 22 2012 12:14pm
Quote (umade @ 21 Apr 2012 10:43)
Åter igen.

Vi söker spelare som vill lägga sitt liv åt sidan i minst en vecka när det är reset.
Inte folk som tröttnar efter en dag eller så

B)


eller som du, åker och tofflar i en månad
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 22 2012 12:18pm
Quote (umade @ Apr 21 2012 07:48pm)
JAG HAR SAGT JA TILL SORC SLUTA HA FRÅGETECKEN ANNARS SÅ FÅR REBECCA ONT INATT


Du fortsätter vara ett frågetecken

Quote (PlaaD @ Apr 21 2012 11:54pm)
Painday painday gotta get hurt on paindaaaay

umade vill va sum necro tror jag


Summon necro eller frågetecken, ska funta på det..

Quote (Dreamfuel @ Apr 22 2012 01:06pm)
Jodå. Allt blir mycket enklare om man får göra det på sina egna villkor. Kan sätta mig och plugga när jag känner för det. Är aldrig tvingad att göra det.


Jo, de var rätt nice med skolan. Kan slacka hårt non-stop.


Hehe låter fint de :)
Bara Sue som är vettig lärare tbh, hon ger ju uppgifter och rättar rättvist, men som person är hon utvecklingsstörd och hon luktar konstigt och har jordens fulaste garderob..

Robert ger ALLA MVG, Nina har fått sitt barn och är borta nu, sen så har vi en ny SHK lärare som ger oss G oavsett vad för nivå vi ligger på (typ MVG-uppgifter), en svenska/engelskalärare som är dragqueen och massa andra mentalt retarderade :)
1orna ska vi inte tala om, finns typ 1-2 snygga, den ena ser lite blåst ut men schyssta bröst och den andra ser väl ut som skit utan smink..

Quote (PezN @ Apr 22 2012 07:13pm)
Oliwer förfan, Ta in mig som soso ;), jag kommer köra som CP fram tills lördag. Och förhoppningsvis så kommer h*ran david ta över på lördag :D


Vi kör dock SC.. :)

Quote (Yllegarnet @ Apr 22 2012 07:14pm)
eller som du, åker och tofflar i en månad


Gör han det så ska jag ge han SCHMISK

Erik du vill inte köra barb?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 22 2012 12:21pm
Quote (PhearCIII @ 22 Apr 2012 19:18)
Du fortsätter vara ett frågetecken



Summon necro eller frågetecken, ska funta på det..



Hehe låter fint de :)
Bara Sue som är vettig lärare tbh, hon ger ju uppgifter och rättar rättvist, men som person är hon utvecklingsstörd och hon luktar konstigt och har jordens fulaste garderob..

Robert ger ALLA MVG, Nina har fått sitt barn och är borta nu, sen så har vi en ny SHK lärare som ger oss G oavsett vad för nivå vi ligger på (typ MVG-uppgifter), en svenska/engelskalärare som är dragqueen och massa andra mentalt retarderade :)
1orna ska vi inte tala om, finns typ 1-2 snygga, den ena ser lite blåst ut men schyssta bröst och den andra ser väl ut som skit utan smink..



Vi kör dock SC.. :)



Gör han det så ska jag ge han SCHMISK

Erik du vill inte köra barb?


Hade fan viljat spela men kommer inte ha tid! :((
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Apr 22 2012 03:21pm
ja ni spelar väl hc denna gång va :P?
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll