Quote (SpAz. @ 1 Apr 2012 15:21)
Hehe gick inte så bra förra gången va? eftersom du nu ville dela med dig^^
men men det låter nice ju, 1,5 kommer man in på juridik med det vill jag ha! fan vad jag borde gjort det. aldrig gjort det :/
Hade inte dåligt, men inte såhär bra heller ;P