d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet > ^^
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 1 2012 09:44am
Quote (Deadlyy @ Apr 1 2012 03:27pm)
Btw någon som har koll på vad demonregissör är? Gissade på auktoritär vilket alternativ det nu var..


Gissade detta med, dock är det någon regissör som är mycket petig och jobbig att arbeta med
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 10:00am
Quote (CraZeeY @ 1 Apr 2012 17:44)
Gissade detta med, dock är det någon regissör som är mycket petig och jobbig att arbeta med

auktoritär regissör är rätt. Ingmar bergman sägs ha varit en demonregissör, då han var så sträng och auktoritär.

Morsan lärde mig >
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 1 2012 10:16am
Quote (SpAz. @ 1 Apr 2012 15:21)
Hehe gick inte så bra förra gången va? eftersom du nu ville dela med dig^^


men men det låter nice ju, 1,5 kommer man in på juridik med det vill jag ha! fan vad jag borde gjort det. aldrig gjort det :/


Hade inte dåligt, men inte såhär bra heller ;P
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 1 2012 11:26am
Quote (SpAz. @ Apr 1 2012 05:00pm)
auktoritär regissör är rätt. Ingmar bergman sägs ha varit en demonregissör, då han var så sträng och auktoritär.

Morsan lärde mig >


awesome ^^ hade rätt då :D
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 1 2012 11:28am
Quote (CraZeeY @ Apr 1 2012 06:26pm)
awesome ^^ hade rätt då :D


yea same, 1/160 nice!!
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 1 2012 11:29am
Quote (Deadlyy @ Apr 1 2012 06:28pm)
yea same, 1/160 nice!!


Fett stolt B)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 1 2012 01:26pm
på A svarar jag B och på B så vet jag inte
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll