d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Alla Svenskars Hjälp! > Vinn En Steelseries Diablo Mus
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 2 2012 02:12pm
Quote (Spetch @ 30 Mar 2012 22:28)
Har redan hela setet.

Musen var inte alls så bra som jag hoppades på... Så ja köpte två stycken 3.0 eftersom att dem inte görs längre :-) Nu har man i lager iaf ;)

http://uploadpic.org/storage/2011/EdpnEueyaWM6mJSBgxqTulYX.jpg


klokt köp

3.0>all
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll