Quote (snoramej @ 24 Mar 2012 19:56)
Fett stolt.
Såg inte inläggen förrän nu, uheuhe
Tack nu kanske jag har din respekt.
Quote (K1NGEN @ 24 Mar 2012 20:02)
pajken är ju näst intill en p12a...inget att bry sig om.
Nä var bara lite irriterad, men jag var ju inte seriös men det där "att bli accepterad som en cooling", tycker bara snoramej är tragisk när han håller på sådär.