d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > -~ Skor ~- > Superofficiella Skotråden
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 11:27am
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2012 18:22)
tur att ni inte har dålig smak :/


Är inte så förtjust i grov sula+klack på ''fin''skor, de svarta hade vart snygga om de inte haft en klack som inte ser ut att passa in på skon alls samt för stor kant mellan sko och sula.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2012 11:31am
Quote (Ekaan @ 24 Mar 2012 18:03)
hahahah wtf är det där


Det är mina kängor i skovariant!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 24 2012 11:35am
Quote (PlaaD @ Mar 24 2012 05:27pm)
Jag vene asså, jag gillar helt enkelt inte snygga skor :(


Det kommer med tiden! :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2012 11:38am
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2012 18:35)
Det kommer med tiden! :)


Om dom var snygga vill jag inte se vad du tycker är fult... :ph34r:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 11:39am
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2012 18:35)
Det kommer med tiden! :)


Hipstercharlie is not amused :(

Förlåt att jag gillar stilrena finskor :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 24 2012 12:56pm
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jan 2012 10:55)
Up inb4 rip! :)


EDIT: Also har köpt nya skor som inte är skateskor, nu kanske "man blir accepterad som en cooling på jsp" hehehe, samt så kanske Snoramej coolingen blir stolt över mig.


Fett stolt.

Såg inte inläggen förrän nu, uheuhe
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 24 2012 01:02pm
Dc skateskor.

bekvämma som fan

Quote (snoramej @ 14 Oct 2011 12:30)
Ah, självklart använder du skateskor också som grädde på moset.


skulle det vara något fel med skateskor? finns fan inga bekvämmare skor...sen om man har lite manliga fötter så passar inte många skor förutom skateskor...många skor finns ju bara i kärringstorlekar xD

Quote (Litttle_Brother @ 5 Jan 2012 10:55)
Up inb4 rip! :)


EDIT: Also har köpt nya skor som inte är skateskor, nu kanske "man blir accepterad som en cooling på jsp" hehehe, samt så kanske Snoramej coolingen blir stolt över mig.



pajken är ju näst intill en p12a...inget att bry sig om.

This post was edited by K1NGEN on Mar 24 2012 01:13pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 01:17pm
Quote (snoramej @ 24 Mar 2012 19:56)
Fett stolt.

Såg inte inläggen förrän nu, uheuhe


Tack nu kanske jag har din respekt.



Quote (K1NGEN @ 24 Mar 2012 20:02)


pajken är ju näst intill en p12a...inget att bry sig om.


Nä var bara lite irriterad, men jag var ju inte seriös men det där "att bli accepterad som en cooling", tycker bara snoramej är tragisk när han håller på sådär.
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 05:14pm
Överväger att beställa någon av dessa, vet ej om jag orkar vänta på att Budo & Fitness kan få in dem
http://www.adidas.com/us/product/mens-weightlifting-adistar-weightlifting-shoes/83827?cid=561107&search=adistar
http://www.adidas.com/us/product/training-adipower-weightlifting-shoes/DA847?cid=V24382&search=Weightlifting

E: Riktigt orolig över storlekarna dock, att dem är lite för små/stora...

This post was edited by PlaaD on Mar 24 2012 05:18pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll