Quote (Ekaan @ 8 Sep 2011 14:27)
på 0.7 % första gången.. suck
LOL!
Quote (SCXiao @ 8 Sep 2011 14:42)
Fick visa leg ibland när jag köpte cigg på Island, 16-årsgräns där

LOL!
Quote (Emil @ 8 Sep 2011 15:00)
Haha, jag fick visa leg på ICA när jag köpte en Red Bull i somras men när jag handlade på bolaget 2 min innan slapp jag minsann visa något

sommarjobbare..
LOL!
Quote (Yllegarnet @ 8 Sep 2011 15:46)
Hahaha jag läste det som om du menade ligga xd
Blev jättemycket roligare då!

LOL!
Quote (berhemuli @ 8 Sep 2011 16:03)
var lite udda i ican här nära, köpte först cigg till farsan o 3.5or, behövde som vanligt inte visa leg. Så kom jag på direkt efter att jag tar en trisslott också, då plötsligt var jag tvungen o visa leg.. vafan.. samma kassör bara 2sekunder efter att jag betalat dom första..

LOL! (wtf?)
Quote (Simon @ 8 Sep 2011 17:10)
imo tvärtom, gamla bitterkärringar som kollar leg bara för att dom kan.
ungdomar ö.h.t kollar aldrig vad jag märkt, elller om dom ser bättre på en vad man är i för ålder kanske...
(combo breaker). Så är det i Luleå. Dem äldre vet inte och kollar alltid leg på allt, typ. Medans dem i vår ålder vet ungefär hur gammal
man är och kollar inte leg lika ofta.
Quote (Giraff @ 8 Sep 2011 17:17)
Jag brukar få visa leg på systemet ibland, dock inte alltid.
Visar näst intill aldrig när jag köper cigg/snus.
Men jävlar när jag köper random energidryck, då får jag näst intill alltid visa...
15 på energydrycker här, hoppas det inte är det där hos dig då, det skulle jag ta som en förolämpning isf

Quote (Simon @ 8 Sep 2011 17:20)
på systemet brukar jag slänga fram legget direkt, ibland får man ju äckelgodis eller skittråkig kortlek. men dom är roliga att spara på!
energidrycker köper jag aldrig.
LOL!
Quote (Giraff @ 8 Sep 2011 17:23)
Mm, har börjat göra det jag med.
Brukar dock aldrig få godis/sådana där kortlekar/allt vad de brukar ge bort under sådana kampanjer lol.
Har bara fått det en gång :((
This post was edited by Litttle_Brother on Sep 9 2011 06:03am