Quote (dej @ 5 Jul 2011 14:11)
men fan spaz... svaret är ju lätt
fixa en trekant med en annan kille + tjej. då är det inte så homo om bollarna nuddar för det kan hända av olyckshändelse och du får se om du tänder med på det etc etc
gruppsex är ju så sjukt överskattat tycker jag... det kommer inte vara ett bra test. Det är ju kul men en dålig guide till vad man tänder på.
Men allvarligt då, jag har funderat ganska mycket en längre tid över ämnet och har mer eller mindre funnit min läggning nu. Efter mycket tester, för det e fan svårt o veta spec om man kommer fram till man e bi, då vill man veta vad man tänder "mest" på.
Just nu är jag jävligt nyfiken på homosex, det kittlar/triggar mer än heterosex atm, men på stan och på uteserveringar är det mest snygga tjejer jag hajar till över och trånar efter. Jag tror att jag är mer för tjejer om jag ska vara ärlig. Men tankarna har gått likt "ljuger jag för mig själv för att jag inte vill vara åt andra hållet?" vilket jag antar är naturligt, med tanke på komplikationerna som följer som homosexuell. Samhället men även också faktumet att det är svårare att bilda familj vilket är viktigt för mig. Detta har gjort det svårt att veta om jag är ärlig när jag känner något för tjejer... för mycket press.
Men jag känner mig rätt lugn nu i vad jag gillar. Jag drömmer uteslutande om tjejer på nätterna vid sexdrömmar, vilket förvånar mig själv. Och jag får obehagskänslor när jag tänker mig själv med 9/10 av killar på stan. Har nog ganska hög ribba (pun intended) när det kommer till killar för att de ska vara sexiga

med tjejer e det lite annorlunda där kan jag
tänka mig att ligga med flertalet, utan att det är motbjudande.
Vill nykter ligga med kanske 2-3/10 - om vi nu går efter rent knull efter utseende och något litet mått av personkemi.
Så sexualiteten är förjävla komplex, jag är glad för dem som inte utforskar sin sexualitet eller snarare som har behov av det, för det e så sjukt mycket tabun runt i kring!
I framtiden kommer jag iom att det är så komplext och för att slippa delas in i fack inte definiera mig som hetero/homo/bi utan bara se det som att jag tänder på det jag tänder på. Man måste inte skylta med det. Men såklart kommer jag inte förneka att jag kan tänka mig killsex.
/end of essay, det där var skönt att skriva.
This post was edited by SpAz. on Jul 5 2011 06:56am