Quote (snoramej @ 22 May 2011 23:00)
Tur att du känner mig iaf.

Jag hade då bra betyg ut från högstadiet.
Ett G, resten VG+MVG än så länge i gymnasiet. 
Men aa, du har nog rätt. Jag kommer aldrig lyckas i livet, kommer bo hemma tills jag är 45 då jag till slut lyckas haffa ett jobb på korvgubben.
må så vara, men det lär vända när du blir skoltrött. för mig började det med att jag kände, fan detta kan jag, jag lät bli att studera inför proven, skjuter på läxor och uppgifter. sen i slutet av året har man en fet hög med skit som måste göras.
Så är det för mig för tillfället iaf, har 5 prov denna vecka, 2 redovisningar, 2 feta inlämningsuppgifter och säkert något jag glömt, samt teoriprov för körkort nästa vecka på måndag. Det är inte speciellt kul. Nu vet ju jag inte hur pass intresserad och engagerad du är i skolan, men förhoppningsvis mer än mig.
Quote (SpAz. @ 22 May 2011 22:58)
anyhooo, kiddo, du gör bäst i att lägga av med lasterna i tidig ålder. få tummen ur och försök vara ansvarsfull, det kommer inte bli lättare senare! gör din läxa. och rök inte hasch.
true story bro
This. jag gjorde ungefär raka motsatsen, mest för att jag kände att jag hade tid senare. men det vet vi alla att man inte får när det bara kommer mer och mer arbeten som ska göras. Lätt att vara smart såhär i efterhand.
This post was edited by Nickeee on May 23 2011 08:07am