d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev14567826Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 11 2011 01:22pm
Quote (Simon @ 11 May 2011 20:20)
ja men om man tjänar typ 50-100 honor på det bara ere ju inte värt


dödar du många så får du ju mer, det finns en formel för att räkna ut det, typ Kills x deaths/10 x tid eller något sånt skit.


AV CTA >>>>>>>>
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 11 2011 01:26pm
Quote (Andepen @ 11 May 2011 21:22)
dödar du många så får du ju mer, det finns en formel för att räkna ut det, typ Kills x deaths/10 x tid eller något sånt skit.


AV CTA >>>>>>>>


.....
klart jag vet att jag får mer honor desto mer hk's

min fråga var om det brukar vara värt att defenda/hur mycket man brukar tjäna på det
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 11 2011 01:27pm
Quote (Simon @ 11 May 2011 20:26)
.....
klart jag vet att jag får mer honor desto mer hk's

min fråga var om det brukar vara värt att defenda/hur mycket man brukar tjäna på det


Defendar du och ni inte låter något bli capturat, JA då är det värt det, vet inte hur mycket.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 11 2011 01:32pm
Quote (Andepen @ 11 May 2011 21:27)
Defendar du och ni inte låter något bli capturat, JA då är det värt det, vet inte hur mycket.


ja men det händer så jävla sällan så det är inte värt

tog precis reda på det den hårda vägen, fick typ 200honor av att stå och deffa ironclad som healer innan horde vann
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 11 2011 01:35pm
Quote (Simon @ 11 May 2011 20:32)
ja men det händer så jävla sällan så det är inte värt

tog precis reda på det den hårda vägen, fick typ 200honor av att stå och deffa ironclad som healer innan horde vann


Okej det är ju skönt.

På vilken realm spelar du?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 11 2011 01:39pm
Quote (Andepen @ 11 May 2011 21:35)
Okej det är ju skönt.

På vilken realm spelar du?


sylvanas :)
durå
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 11 2011 01:43pm
Quote (Simon @ 11 May 2011 20:39)
sylvanas :)
durå


Draenor Alliance:

85 Priest
85 hunter
randoms

Draenor Horde:

65 rogue
74 dk

Shattered halls Horde:

85 warrior
50~ mage
50~ sham
50~ druid

Har typ en level 13 paladin på sylvanas :o
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 11 2011 02:03pm
Min PT tog precis slut :cry:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
May 11 2011 02:20pm
Fy fan vad kul det var i början av wotlk hade typ fullt naxx gear och lirade arena på 2.1k rating både som warrior och druid saknar det och pre tbc :(
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 11 2011 02:41pm
Quote (Yllegarnet @ 11 May 2011 21:03)
Min PT tog precis slut :cry:


Ladda mer?

Oh btw, har nog en kod :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567826Next
Add Reply New Topic New Poll