Quote (Andepen @ 11 May 2011 21:27)
Defendar du och ni inte låter något bli capturat, JA då är det värt det, vet inte hur mycket.
ja men det händer så jävla sällan så det är inte värt
tog precis reda på det den hårda vägen, fick typ 200honor av att stå och deffa ironclad som healer innan horde vann