d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev14567826Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:27pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 20:26)
Så, skickade både stars + orb till Vexen haha :p


najs, där ser du vexen folk här är snälla :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:27pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:27pm)
najs, där ser du vexen folk här är snälla :)


Quote (Teposen @ Mar 13 2011 08:27pm)
lol, du är fan sjuk :WACKO:


Klart man hjälper en svensk broder!
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:27pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:26pm)
Så, skickade både stars + orb till Vexen haha :p


kul .. har ju ingen :D

konstigt att dom försvann , säkert skickat till någon vän eller någon :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 13 2011 01:27pm
LOL tror att Vexen råkade deleta våra stjärnor :mad:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:28pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:27pm)
Klart man hjälper en svensk broder!


Fan du kunde ju iaf skickat en av dom till mig... :P
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:28pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 20:27)
kul .. har ju ingen :D

konstigt att dom försvann , säkert skickat till någon vän eller någon :D


du har väl rätt inställningar? annars funkar det inte
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:29pm
asså allvar grabbar , ni driver så mkt med mig :(( Komigen kompisar..
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:29pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:27pm)
kul .. har ju ingen :D

konstigt att dom försvann  , säkert skickat till någon vän eller någon :D


Kul skämt

den 13 mars 2011 20:27:18 Skickat (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) to Vexen1337 (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) np

This post was edited by PhearCIII on Mar 13 2011 01:30pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:29pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:29pm)
Kul skämt

den 8 mars 2011 20:27:18 Skickat (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) to Vexen1337 (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) np


13:e idag :Ph34r:
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:30pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:29pm)
Kul skämt

den 8 mars 2011 20:27:18 Skickat (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) to Vexen1337 (Orb of Rainbow + 3 Orange Stars) np


haha du ändrar på namnet och sen sätter dit mitt namn...


Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:29pm)
13:e idag :Ph34r:


hahahahahaha

This post was edited by Vexen1337 on Mar 13 2011 01:30pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567826Next
Add Reply New Topic New Poll