Quote (iMaz @ Jan 19 2011 11:49pm)
jsp poker är inget som imponerar sry

men glad för din skull
nä det har du rätt i men jag mår dåligt när jag loosar riktiga pengar.. även om jag börja med 100 kr sist och tog u xxxx . så varje gång du loosa så får man ont i magen

bättre med fg då jag blir lite småglad när jag vinner och bryr mig inte när jag loosar..
Denna smärtade dock ^^
den 20 januari 2011 01:48:34 Sent -27,000.00 (42,100.01 -> 15,100.01) to matty_g (0.00 -> 27,000.00) hu win