d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev14567836Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 05:49pm
Quote (Swaan @ 19 Jan 2011 18:30)
500-> 15k ida.. paow  paow!


jsp poker är inget som imponerar sry :P

men glad för din skull
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 07:12pm
Quote (iMaz @ Jan 19 2011 11:49pm)
jsp poker är inget som imponerar sry :P

men glad för din skull


nä det har du rätt i men jag mår dåligt när jag loosar riktiga pengar.. även om jag börja med 100 kr sist och tog u xxxx . så varje gång du loosa så får man ont i magen :P
bättre med fg då jag blir lite småglad när jag vinner och bryr mig inte när jag loosar..

Denna smärtade dock ^^

den 20 januari 2011 01:48:34 Sent -27,000.00 (42,100.01 -> 15,100.01) to matty_g (0.00 -> 27,000.00) hu win
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 19 2011 07:22pm
Quote (Swaan @ 20 Jan 2011 02:12)
nä det har du rätt i men jag mår dåligt när jag loosar riktiga pengar.. även om jag börja med 100 kr sist  och tog u xxxx . så varje gång du loosa så får man ont i magen :P
bättre med fg då jag blir lite småglad när jag vinner och bryr mig inte när jag loosar..

Denna smärtade dock ^^

den 20 januari 2011 01:48:34 Sent -27,000.00 (42,100.01 -> 15,100.01) to matty_g (0.00 -> 27,000.00) hu win


dn8 me och jag köper prem på pz!

deal or no deal?
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 08:32pm
Quote (ChingeR @ Jan 20 2011 01:22am)
dn8 me och jag köper prem på pz!

deal or no deal?


no deal
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 19 2011 08:40pm
Quote (Swaan @ 20 Jan 2011 03:32)
no deal


dn8 ändå? :>
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 09:51pm
Quote (ChingeR @ Jan 20 2011 02:40am)
dn8 ändå? :>


to broke :P
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 20 2011 12:54am
Quote (RistVaLL @ Jan 19 2011 10:58pm)
haha, jag blev bannad pga att jag förlorade 5k kr till min polare med flit för att han skulle ta ut dom åt mig ^


svenska spel antar jag?
fick du ut pengarna då? :)

fail annars :lol:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 20 2011 12:58am
ta ut en femma? wutf, sånt småskräp brukar man ju slänga hejvilt
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2011 01:16am
en av mina chefer är en av de bättre i sverige på poker :-)

eller, han är där uppe och fightas iaf. kom 2a i sm för något år sedan eller dylikt.

This post was edited by Simon on Jan 20 2011 01:16am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 20 2011 02:05am
kommer aldrig glömma när jag vann med en str8 flush mot str8 B)

eller när jag vann 2st h/u på 4 min över trollolololololololol (va bara tvungen)

eller när jag satt i finalbordet i en 360 pers tunering,och förlorade 3 starka händer (typ ak suited/kk/qk suited) förlorade alla händerna på a/i pre flop mot VÄRDELÖSA kort och slutade 4'a
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567836Next
Add Reply New Topic New Poll