d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev14567818Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 10:55am
Quote (BraSma @ 12 Oct 2010 17:29)
haha sweet mackan ;P

själv har jag dock aldrig riktigt köpt att han e en lärare


Xpd.. Lärare? HAHAHAHAHAHAHAHA :lol:
Member
Posts: 3,995
Joined: Aug 31 2009
Gold: 15.00
Oct 12 2010 11:02am
10/10 easy
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 12 2010 11:02am
Du heter Marcus va?

Måste smitta av mig :wub:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 12 2010 11:16am
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 13:46)
11/10


tänkte skriva 10/10 tills jag såg de här... så 11/10 haha! awesome
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 12 2010 11:17am
Quote (Makta @ 12 Oct 2010 18:55)
Xpd.. Lärare? HAHAHAHAHAHAHAHA :lol:


han hävdar ju det ^^
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2010 11:18am
Quote (BraSma @ Oct 12 2010 05:17pm)
han hävdar ju det ^^


Och jag heter arnold svartneger ^^^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 11:26am
Quote (BraSma @ Oct 12 2010 06:29pm)
haha sweet mackan ;P

själv har jag dock aldrig riktigt köpt att han e en lärare


<3
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2010 11:57am
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Kung! hahah 10/10

Den var fan välgjord och rolig :D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 12:00pm
Quote (BraSma @ 12 Oct 2010 18:17)
han hävdar ju det ^^


Quote (M00NSHINE @ 12 Oct 2010 18:18)
Och jag heter arnold svartneger ^^^^


Och jag är en mörkhyad kommunist :lol:


Och Batman ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2010 12:01pm
Quote (Makta @ 12 Oct 2010 20:00)
Och jag är en mörkhyad kommunist :lol:


Och Batman ^^


du glömde nämna afrokrullet :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567818Next
Add Reply New Topic New Poll