Quote (Yllegarnet @ Aug 22 2010 01:56am)
Jag har ialf gjort en musk chatt nu

u just got owned

we should play some dota with that gås guy!
Njae, vi kan diskutera Metal här och random musik i den andra chatten jag är lugn med det (:
Har inte lirat DotA sen jag feedade i vårat game med Furion cuz laggy men aa vi får dra nå games snart.