d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
Prev14567839Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 27 2010 03:46pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:42)
Hahah , hoppas han failar totalt , sen får lämna WWE :LOL:

Hardy <3 , men vet inte om någon någonsin kommer att faila att lösa in det , då är ju allting i onödan liksom :blink:

hoppas iaf på en bättre Money in the bank den här gången , ist för den på Wrestlemania , den var inte så rolig :(


Det jag inte fattar är hur Bryant kunde få sparken men de andra får vara kvar :wacko:

Jo nån gång kommer någon faila, skulle inte förvåna mig om Cena vinner titeln och någon failar med att casha in mot honom. Folk tycker ju om honom för hans attityd osv, inte för att han är en bra wrestler. Lite störigt imo.

Ja, tror nog att 10 var lite för många i ringen samtidigt, det blev för lite action med varje person :P och tjockisar som Kane och Mark Henry har fan inget i sånna matcher att göra tbh, hoppas inga sådana är med den här gången...
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:48pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:46pm)
Det jag inte fattar är hur Bryant kunde få sparken men de andra får vara kvar :wacko:

Jo nån gång kommer någon faila, skulle inte förvåna mig om Cena vinner titeln och någon failar med att casha in mot honom. Folk tycker ju om honom för hans attityd osv, inte för att han är en bra wrestler. Lite störigt imo.

Ja, tror nog att 10 var lite för många i ringen samtidigt, det blev för lite action med varje person :P och tjockisar som Kane och Mark Henry har fan inget i sånna matcher att göra tbh, hoppas inga sådana är med den här gången...


Skulle faktiskt inte förvåna mig om det händer just emot Cena , eller om Sheamus fortfarande har titeln och han klarar sig , då kommer man få höra det resten av hans karriär -_-

Nog för att Kane kanske är rolig att se med "vapen" men inte i såna matcher , då ska man ha high-flyers ! :thumbsup:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 27 2010 03:50pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:48)
Skulle faktiskt inte förvåna mig om det händer just emot Cena , eller om Sheamus fortfarande har titeln och han klarar sig , då kommer man få höra det resten av hans karriär -_-

Nog för att Kane kanske är rolig att se med "vapen" men inte i såna matcher , då ska man ha high-flyers ! :thumbsup:


Kane vs CM Punk i Hell in a Cell :drool: fast jag tycker inte han är särskilt kul, sen han skadade ryggen och blev tjock och slö ^^

ack ack, det var bättre förr..
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:56pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:50pm)
Kane vs CM Punk i Hell in a Cell :drool: fast jag tycker inte han är särskilt kul, sen han skadade ryggen och blev tjock och slö ^^

ack ack, det var bättre förr..


Masked Kane >

Det var sjukt mkt bättre förr :O , ska leta upp en video som jag såg för ett tag , visar att det verkligen var bättre förr -_-
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 27 2010 03:59pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:56)
Masked Kane >

Det var sjukt mkt bättre förr :O , ska leta upp en video som jag såg för ett tag , visar att det verkligen var bättre förr -_-


Det var dock för att det var två eller tre olika shower som "slogs" om tittare, därför blev det extremare. Fram till sent 90-tal var det ju ännu tristare än vad det är nu. :P

Men ja, det är svårt att skapa nya karaktärer som Stone Cold och Undertaker, nu för tiden bryr de sig knappt om sånt utan det blir bara mer och mer drama istället >_<
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 04:03pm
Tycker det kan vara så nu med :(

och nu äre väl typ Cena som får mest ovationer ?

och om man jämför med ovationerna här så :



så sjuk härlig stämning blir det <3 :D

E: kommentatorerna gör fan mycket jobb , utan att man riktigt tänker på det :P - JR är fan king !

This post was edited by TB4g on Jun 27 2010 04:04pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 27 2010 04:11pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 22:03)
Tycker det kan vara så nu med :(

och nu äre väl typ Cena som får mest ovationer ?

och om man jämför med ovationerna här så :

http://www.youtube.com/watch?v=RpJmLlBmUXg

så sjuk härlig stämning blir det <3 :D

E: kommentatorerna gör fan mycket jobb , utan att man riktigt tänker på det :P - JR är fan king !


Tycker dock Tazz är den bästa kommentatorn ^_^

och OMG, hade nästan glömt bort Eugene. Hans entrancelåt är fan en av dom bästa nånsin :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 04:14pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 11:11pm)
Tycker dock Tazz är den bästa kommentatorn ^_^

och OMG, hade nästan glömt bort Eugene. Hans entrancelåt är fan en av dom bästa nånsin :D


Båda skulle behövas i nuläget tbh , dem kommentatorerna sitter bara att säger vad som hände förra veckan eller för några år sen typ -_-

dem Tazz och JR har lite drama och skrik iaf ! :D

Eugene is epic !
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 28 2010 07:53am
Today in History
(1982) In a memorable moment Jimmy Snuka does a cross body dive off the top of a steel cage in Madison Square Garden. Snuka missed the cross body, which allowed Bob Backlund to climb out of the cage and win the match.


ajaj, jag som tycker det gör ont att få magplask och landa på vatten, jag fattar fan inte hur dom pallar sånt :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 28 2010 07:58am
Obv. blir det här en +1 chat för Óli och Linus.

Oväntat!
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567839Next
Add Reply New Topic New Poll