Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:42)
Hahah , hoppas han failar totalt , sen får lämna WWE

Hardy

, men vet inte om någon någonsin kommer att faila att lösa in det , då är ju allting i onödan liksom

hoppas iaf på en bättre Money in the bank den här gången , ist för den på Wrestlemania , den var inte så rolig

Det jag inte fattar är hur Bryant kunde få sparken men de andra får vara kvar
Jo nån gång kommer någon faila, skulle inte förvåna mig om Cena vinner titeln och någon failar med att casha in mot honom. Folk tycker ju om honom för hans attityd osv, inte för att han är en bra wrestler. Lite störigt imo.
Ja, tror nog att 10 var lite för många i ringen samtidigt, det blev för lite action med varje person

och tjockisar som Kane och Mark Henry har fan inget i sånna matcher att göra tbh, hoppas inga sådana är med den här gången...