Quote (RistVaLL @ 14 Dec 2009 16:59)
hur går det med säljandet ??
inte alls, som vanligt

Gjorde ny tråd igår med ännu lägre priser och lite nytt i itemväg
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38047216&f=170This post was edited by SpAz. on Dec 14 2009 09:01am