d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev145678100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,384
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 10 2009 10:03am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 17:46)
Misshandel, stämplad misshandel, mordhot, olaga hot, grovt olaga intrång


Såpass.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 10 2009 10:21am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 16:51)
Nae faktiskt inte! Tycker d var sjukt överdrivet att göra en häktning på oss för det.
Men dom tog ju oss samtidigt planen var ju att vi inte skulle kunna snacka efter en har haft förhör o kan säga till andra personen sen.

Men allt det kommer läggas ner antagligen B)  Finns ju inga vittnen förutom dom som slogs


badass mother fucker! ^^,


men vadå? hade ni nitat några lr vadå? :P

ofta ni blir anklagade för mordhot osv osv?
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 10 2009 10:34am
Tjenare grabbar :)
läget?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 10 2009 10:35am
50 posts till 9k :wub:
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 10 2009 10:41am
Quote (Yllegarnet @ Dec 10 2009 05:35pm)
50 posts till 9k :wub:


JAG SKA KoMMA IfATT OMGOMG :Angry:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 10 2009 10:41am
Quote (Yllegarnet @ 10 Dec 2009 17:35)
50 posts till 9k :wub:


nicenice

Member
Posts: 205,384
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 10 2009 10:42am
Quote (GuZ @ 10 Dec 2009 18:41)
JAG SKA KoMMA IfATT OMGOMG :Angry:


Läste först "Jag ska komma inatt" :P

pre gz Erik!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 10 2009 10:46am
Yay ny jul signatur :) :wub:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 10 2009 10:49am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 10 2009 05:46pm)
Yay ny jul signatur :) :wub:


Ser den inte :(
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 10 2009 10:50am
Quote (ZippYz @ 10 Dec 2009 17:49)
Ser den inte :(


Hmm juste du har så mycket warn :S

Hur länge tills nästa removal?



Quote (chingah @ 10 Dec 2009 17:51)
Here i come to save zeh day!! :D


2 posts till 3,333

This post was edited by Litttle_Brother on Dec 10 2009 10:53am
Go Back To Svenska Topic List
Prev145678100Next
Closed New Topic New Poll