Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 18:30)
Finns relativt många som skapar trade-topics enbart för att +1:a och säljer någonting helt meningslöst, som t ex en El-runa.
Kan också erkänna att jag själv har gjort det ett par gånger

Ja men DÅ är det ju spamm, bara för att få ihop posts

Det är ju olika från fall till fall.
Quote (AwiT @ 25 Nov 2009 18:29)
då äre ju spamm? för de har inte gått 4 timmar isf kanske^^ o de ska de göra för att en topic ska bumpas , annars SPAMMM XD
Ja men asså att folk early bumpar är ju inte spamm (det kan vara) men det är ju till 99% av fallen för att dem vill att sin topics ska visas för att sälja/köpa något ;D
Dock bryter ju early bumps mot reglerna också, men det finns ju alternativ när man reportar i trade forum "report spam" "report early bump", alltså e det inte samma sak heller
This post was edited by Litttle_Brother on Nov 25 2009 11:32am