Quote (SCXiao @ Jun 7 2010 08:09pm)
ajuste glömde att allas mammor är döda när man frågar på intternet
Quote (DeemonTools @ Jun 7 2010 08:29pm)
this
Konstigt det har jag aldrig märkt, så är det kanske.. Eller så kanske ni bara säger det till dom som har döda föräldrar och är lite labila. Tack.