d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev14567818Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 02:02pm
Quote (stjort @ 7 Jun 2010 22:00)
lite? many holes låter rätt groteskt...


du skulle sett ettan och tvåan
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Jun 7 2010 02:02pm
Låter ganska otroligt att han skulle ha råkat ha mappen uppe när han tog ss.

Tror snarare att han isf skulle ha gjort de med flit för att driva med jsp och skapa alla diskutioner som går runt nu.
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 7 2010 02:03pm
Quote (stjort @ 7 Jun 2010 22:00)
lite? many holes låter rätt groteskt...


nae inte min grej att döma folk

tror spazzer driver med oss ändå så spela roll

This post was edited by BraSma on Jun 7 2010 02:04pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 7 2010 02:09pm
Quote (Madderfakker @ 7 Jun 2010 19:57)
Min mamma är död, så det går sig inte för unge herrn.


ajuste glömde att allas mammor är döda när man frågar på intternet
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2010 02:22pm
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 7 2010 02:29pm
Quote (SCXiao @ 7 Jun 2010 21:09)
ajuste glömde att allas mammor är döda när man frågar på intternet


this
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 02:35pm
Quote (SCXiao @ Jun 7 2010 08:09pm)
ajuste glömde att allas mammor är döda när man frågar på intternet


Quote (DeemonTools @ Jun 7 2010 08:29pm)
this


Konstigt det har jag aldrig märkt, så är det kanske.. Eller så kanske ni bara säger det till dom som har döda föräldrar och är lite labila. Tack.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 7 2010 02:36pm
Quote (Madderfakker @ 7 Jun 2010 22:35)
Konstigt det har jag aldrig märkt, så är det kanske.. Eller så kanske ni bara säger det till dom som har döda föräldrar och är lite labila. Tack.


så jävla töntigt att du tar upp att din morsa är död när folk slänger ur sig kassa din-mamma-skämt
tråkigt att höra dock

This post was edited by Simun on Jun 7 2010 02:36pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 02:38pm
din mamma skämt / kontra döda föräldrar känns som ett icke-ämne tycker jag? ovärd diskussion
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 02:38pm
Quote (Simun @ Jun 7 2010 08:36pm)
så jävla töntigt att du tar upp att din morsa är död när folk slänger ur sig kassa din-mamma-skämt
tråkigt att höra dock


Hehe, ah jag tänkte inte på det, skulle kanske inte skrivit det här, det är sant.
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567818Next
Closed New Topic New Poll