d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~~ Robot Unicorn Attack ~~~
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 20 2011 06:10am
Robot Unicorn Attack "Heavy Metal" Version Finns Nu På Facebook!

http://apps.facebook.com/robotunicorn/

Det har säkert funnits ett tag, men nu kan dem som gillar den versionen bättre spela det :P
Member
Posts: 4,888
Joined: Apr 4 2007
Gold: 6,054.15
Jan 20 2011 06:18am
28800 på min iPad! Fett stolt.

Asså på ett försök, inte 3 totala.

EDIT!

Spelet äger negerschnase. Låten likaså!

Unicorns äger rent generellt juh.

This post was edited by Vigge on Jan 20 2011 06:20am
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Jan 20 2011 06:18am
Quote (Vigge @ Jan 20 2011 12:18pm)
28800 på min iPad! Fett stolt.

Asså på ett försök, inte 3 totala.


g33k o.o
Member
Posts: 4,888
Joined: Apr 4 2007
Gold: 6,054.15
Jan 28 2011 04:36am
39550
12580 (jävla fanskit)
20129 (penis)

...

totalt 72k, mitt bästa 73k.

39550 var dock jävligt nice

This post was edited by Vigge on Jan 28 2011 04:37am
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold: 243.00
Jan 28 2011 07:55am
Vad vi tycker om spelet.
Helt ok när man har tråkigt
Posta/Vota era rekord i spelet.
78k
Varför spelet blivit så populärt?
För det är gay, och alla snackade om det I skolan ett bra tag
Sången i spelet, bra, dålig, störande, passande?
Jävligt addicting sång asså ALLLLLWAYYYYYYYYYYYYYYYS I WANNA BE WITH YOU AND MAKE BELIVE WITH YOU AND LIVE IN HARMONY HARMONY OOOOOOOOOOOOO LOVE
Övrigt som rör ämnet!
:)
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jan 28 2011 10:51am
O eftersom jag aldrig spelat spelet
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jan 28 2011 10:53am
Mitt rekord = 201k
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 28 2011 10:54am
Quote (TwistedGFX @ 28 Jan 2011 14:55)
Vad vi tycker om spelet.
Helt ok när man har tråkigt
Posta/Vota era rekord i spelet.
78k
Varför spelet blivit så populärt?
För det är gay, och alla snackade om det I skolan ett bra tag
Sången i spelet, bra, dålig, störande, passande?
Jävligt addicting sång asså ALLLLLWAYYYYYYYYYYYYYYYS I WANNA BE WITH YOU AND MAKE BELIVE WITH YOU AND LIVE IN HARMONY HARMONY OOOOOOOOOOOOO LOVE
Övrigt som rör ämnet!
:)


trusted tag?
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold: 243.00
Jan 28 2011 05:14pm
Quote (ChingeR @ Jan 28 2011 04:54pm)
trusted tag?


?
?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 28 2011 08:07pm
Quote (TwistedGFX @ 29 Jan 2011 00:14)
?
?


Sugen på TT?
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll