d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:38pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:34)
Snarare finns det ingen logik i dina argument. Bristningar på flera punkter.
#1: Du har ingen aning om hur manlig/omanlig jag är, så du gör bara antaganden.
#2: Varken du eller jag vet HUR manlig/omanlig jag kommer bli, så där spricker det också.
#3: Hur manlig jag är jämfört med andra är också rätt oväsentligt eftersom vi jämförde kaffe med te?

Gör om, gör rätt!


#1: Jag är relativt säker på den punkten. Kom gärna med motbevis. (oh shit, simun argumenterar som en troende :wacko: )
#2: Samma som första.
#3: Det var ju du som tog upp det här med manligheten/bögheten från början? :headscratch:

Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 18:49)
Zoegas is teh sheat!

och till de som inte redan insett det: te är ghey!


This post was edited by Simun on Dec 29 2009 01:42pm
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 01:38pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:27pm)
titta på bilden med Serious Cat igen, och tänk efter hur mycket rage du ska dosera på mig :)
F.ö. tror jag du tolkar liknelsen fel... det är ghey att dricka te om man jämför med att dricka kaffe, precis som det är ghey att leka med barbie om man jämför med att leka med Action Man eller w/e det heter nuförtiden. Precis som det är ghey att klä sig i rosa om du jämför med att klä sig i blått. :D

/e: för att SCXiao inte ska tro att jag dissar honom, så editar jag, med att jag inte har så mycket annat att tillägga angående ämnet, jag tror båda parter är nöjda :D



Ojoj, du verkar ju vara helt jävla efterbliven.. KAN man ens vara "ghey" om man är 7år? För det är väl då man leker med barbies/action man eller vad man nu leker med? Vet man ens vad "ghey" är och innebär när man är 7 år?

Förresten, är John Travolta "ghey" i Grease för att han har en rosa skjorta på sig? Det kanske är din åsikt att det är "ghey", självklart får du ha den åsikten. Att den å andra sidan mer hade passat in på 90-talet får du stå för. Är det "ghey" att ha mjölk i kaffet också? Trattjävel.

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 01:39pm
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 29 2009 01:39pm
För att flika in lite...
Vad är egentligen manligt och vad är kvinnligt?
Vad är det som avgör det?

Om man utgår från det du skriver verkar det helt enkelt vara 50-talets värderingar.

Edit; Detta riktade sig självklart till DeemonTools.



This post was edited by Giraffkanon on Dec 29 2009 01:40pm
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 29 2009 01:42pm
feminint är nog bättre ordval än ghey egentligen. en gay kan fortfarande vara manlig trots att han packar bajs

men palla o orientera alla sina val efter vad som är manligt och vad som är det inte. ^^

This post was edited by BraSma on Dec 29 2009 01:44pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:42pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 20:38)
Ojoj, du verkar ju vara helt jävla efterbliven.. KAN man ens vara "ghey" om man är 7år? För det är väl då man leker med barbies/action man eller vad man nu leker med? Vet man ens vad "ghey" är och innebär när man är 7 år? Dessutom, är John Travolta "ghey" i Grease för att han har en rosa skjorta på sig? Det kanske är din åsikt att det är "ghey", självklart får du ha den åsikten. Att den å andra sidan mer hade passat in på 90-talet får du stå för. Är det "ghey" att ha mjölk i kaffet också? Trattjävel.


det var inte lite rage du lyckades klämma in i det inlägget.. :O Ja, det är ghey att ha rosa skjorta.. oavsett vem som har det. Kan man vara ghey vid 7 års ålder? Kanske, har inte forskat i saken. Ghey med mjölk i kaffet? Ja, utan tvekan, det är bara mesar som dricket det med mjölk, kaffet skall vara svart!!!
Du kanske också ska lära dig att tolka saker lite bättre, innan du får fler raseriutbrott? :D

Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:38)
Det var ju du som tog upp det här med manligheten/bögheten från början? :headscratch:


Att objektet te är ghey och det är mycket manligare med kaffe, ja. Man kan göra gheygrejer även om man ÄR hetro.. shit vilka reaktioner :O
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 29 2009 01:43pm
ZOEGAS SKÅNEROST <3
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 01:44pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:42pm)
det var inte lite rage du lyckades klämma in i det inlägget.. :O Ja, det är ghey att ha rosa skjorta.. oavsett vem som har det. Kan man vara ghey vid 7 års ålder? Kanske, har inte forskat i saken. Ghey med mjölk i kaffet? Ja, utan tvekan, det är bara mesar som dricket det med mjölk, kaffet skall vara svart!!!
Du kanske också ska lära dig att tolka saker lite bättre, innan du får fler raseriutbrott? :D



Att objektet te är ghey och det är mycket manligare med kaffe, ja. Man kan göra gheygrejer även om man ÄR hetro.. shit vilka reaktioner :O


Bekräftat, du är efterbliven. Att försöka föra diskussionen vidare med dig vore enbart meningslöst och jag skulle inte bli vettigare för fem öre. Du är säkert uppvuxen i en liten by någonstans långt åt helvete med superkristna föräldrar. Stackare.
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:44pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:38)
#1: Jag är relativt säker på den punkten. Kom gärna med motbevis. (oh shit, simun argumenterar som en troende :wacko: )
#2: Samma som första.


Berätta gärna vad du vet om mig, som du grundar detta på. Eller berätta gärna ö.h.t allt du vet om mig... Afaik är det inte så mycket?

Quote (BraSma @ 29 Dec 2009 20:42)
feminint är nog bättre ordval än ghey egentligen. en gay kan fortfarande vara manlig trots att han packar bajs


Jo, men jag räknar inte med att folk ska ta allt "dead-serious" ;)

Quote (x17 @ 29 Dec 2009 20:44)
Bekräftat, du är efterbliven. Att försöka föra diskussionen vidare med dig vore enbart meningslöst och jag skulle inte bli vettigare för fem öre. Du är säkert uppvuxen i en liten by någonstans långt åt helvete med superkristna föräldrar. Stackare.


Du saknar argument och ditt senaste inlägg fyller ingen riktig funktion förutom en antydan att du vill kalla mig dum i huvet utan egentlig orsak. Ägd? :D

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:45pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:46pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:44)
Berätta gärna vad du vet om mig, som du grundar detta på. Eller berätta gärna ö.h.t allt du vet om mig... Afaik är det inte så mycket?



Jo, men jag räknar inte med att folk ska ta allt "dead-serious" ;)


Du är 19 år (grattis i efterskott) och tycker bevisligen fortfarande att det är viktigt att klä sig i "kill-färger" och inte "tjej-färger" - dagisfasoner.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 01:48pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 21:44)
Berätta gärna vad du vet om mig, som du grundar detta på. Eller berätta gärna ö.h.t allt du vet om mig... Afaik är det inte så mycket?



Jo, men jag räknar inte med att folk ska ta allt "dead-serious" ;)



Du saknar argument och ditt senaste inlägg fyller ingen riktig funktion förutom en antydan att du vill kalla mig dum i huvet utan egentlig orsak. Ägd? :D


Allt du sagt i den här topicen är en tillräckligt bra orsak för att kalla dig dum tbh.

btw förklara det här för mig är du snäll;
Två män går in på en bar, en av dom beställer en stor stark och en beställer en long island icetea. Vem är manligast?
edit; för sakens skull kommer en tredje in och beställer en kaffe också

This post was edited by SCXiao on Dec 29 2009 01:48pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev14567821Next
Add Reply New Topic New Poll