Quote (ZippYz @ 22 Dec 2009 15:31)
Ingen av mina warns har någonting med dig att göra

30% har jag fått av oscar för spam/masspam.
10% för pr0n
10% för spam av Steffi
10% för flejms i Trading Grounds.
Quote (doykaaaaaa @ 22 Dec 2009 15:32)
30+10+10+10 = 70ofc.
Quote (ZippYz @ 22 Dec 2009 15:07)
Men herregud heartless... Räcker det inte med fails nu?

sry var tvungen