d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:33am
Quote (ZippYz @ Dec 22 2009 01:31pm)
Ingen av mina warns har någonting med dig att göra :)

30% har jag fått av oscar för spam/masspam.
10% för pr0n
10% för spam av Steffi
10% för flejms i Trading Grounds.


-.-
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Dec 22 2009 07:36am
Quote (doykaaaaaa @ Dec 22 2009 01:32pm)
30+10+10+10 = 70ofc.


hahahhahaha n1

This post was edited by booobaaa on Dec 22 2009 07:36am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:37am
Quote (doykaaaaaa @ Dec 22 2009 02:32pm)
30+10+10+10 = 70ofc.


Då har jag missat något ;) Då var nog de resterande 10% för spam också.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 22 2009 07:37am
Quote (ZippYz @ 22 Dec 2009 15:31)
Ingen av mina warns har någonting med dig att göra :)

30% har jag fått av oscar för spam/masspam.
10% för pr0n
10% för spam av Steffi
10% för flejms i Trading Grounds.


Quote (doykaaaaaa @ 22 Dec 2009 15:32)
30+10+10+10 = 70ofc.


Quote (ZippYz @ 22 Dec 2009 15:07)
Men herregud heartless... Räcker det inte med fails nu?


:angel: sry var tvungen
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:39am
Quote (SCXiao @ Dec 22 2009 02:37pm)
:angel: sry var tvungen


Även de bästa failar ibland :(
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 22 2009 07:40am
Quote (ZippYz @ Dec 22 2009 02:37pm)
Då har jag missat något ;) Då var nog de  resterande 10% för spam också.


:love:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 22 2009 07:42am
Quote (ZippYz @ 22 Dec 2009 15:39)
Även de bästa failar ibland :(


y, säg inte till mods när de failar bara för det fick jag warn för :mad:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:42am
Quote (SCXiao @ Dec 22 2009 02:42pm)
y, säg inte till mods när de failar bara för det fick jag warn för :mad:


Jag fick det med en gång :(
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 22 2009 07:42am
Hejsan heartless10 .
jag tycker inte du ska posta eni i trophy room då de endast är ett runeword
om du har en hel char o visa med olika rares o sånt fint då kan du ju lägga upp den bland dom men inte göra en enskild topic för eni

mvh/ ekaan
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 22 2009 07:43am
Quote (Ekaan @ 22 Dec 2009 15:42)
Hejsan heartless10 .
jag tycker inte du ska posta eni i trophy room då de endast är ett runeword
om du har en hel char o  visa med olika rares o sånt fint då kan du ju lägga upp den bland dom men inte göra en enskild topic för eni

mvh/ ekaan


minimodeN^
Go Back To Svenska Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll