Quote (Andepen @ 8 Dec 2009 01:10)
Snel plZzzzzzz
Trots att du är lite otålig verkar du vara en hyvens grabb! Att du så orättvist åkt på 20% warn måste vara helt fel. Jag hoppas du blir av med dessa till jul och att någon admin inser din stora potential och skänker dig några k fg så du har råd att dominera när resetten kommer! Det är du värd!
God Jul från tomteboden!

Quote (Giraffkanon @ 8 Dec 2009 07:12)
Schnel.
Är det någon som gått från klarhet till klarhet så är det du! Nyss var du en random och nu är du en del av ryggraden på jsp. Det är strongt jobbat! Jag önskar att du får en riktigt trevlig jul med många fina avsugningar och en riktigt god bok att koppla av till! Må dín jul bli epic och ditt nyårsfirande oförglömligt!
God Jul från Fjollträsket!

Quote (x17 @ 8 Dec 2009 19:47)
elak!
'
Trots att du varit med ett tag här, så envisas du med att ha din posthistorik i profilen. Det är lite NUUB-varning på det, imo! Jag tror du har så mycket mer att ge än att bara sitta med en datormus hela dagarna! Testa en fuktig irl-mus och ett par svettiga pattar, som låter dig ana vuxenhetens härliga sötma!
God Jul ändå ^^

Quote (EmiJ @ 8 Dec 2009 20:28)
Snäll plez
Du är vad man i jsp-kretsar kallar för ett riktigt proffs! Egen guild, massor med posts (utan spam) och ett mycket högt förtroendekapital. Jag hoppas du likaledes kan skaffa dig ett harem över jul och att din jul blir något alldeles extraordinärt, för det är du värd! Många fina klappar och en riktigt fin julmiddag önskar jag dig!!
God Jul från kondomautomaten
This post was edited by xpd-trader on Dec 8 2009 11:41pm