Läser typ aldrig böcker.. kanske läst 4st i hela mitt liv(jag är 17)
sen nu när jag va i USA hade mamma köpt en som jag läste

bara man hörde va den hette så ville man typ läsa den xD
och de va:
Alla får ligga
den va typ bra

är typ en fakta bok som handlar om hur man får kontakt me andra

läs den =) sjukt lätt läst också, kan säkert läsa ut den på 5 timmar... ändå är den på nästan 200sidor om ja minns rätt...
9/10
x)