☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev
1
4
5
6
7
8
19
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4694
Replies: 181
Track Topic
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#51
Nov 16 2009 09:57am
Quote (EmiJ @ Nov 16 2009 04:56pm)
Okej, gött att du kan skriva att du skulle "krossa" mig när du aldrig har träffat mig.
Sluta lek över internet för fan, du blir inte coolare då.
DU ÄR INTE ROLIG NÄR DU SKRIVER SOM EN JÄVLA P12A OM HUR DU RÖKER BRAJ. DU SKÄMMER FÖR FAN UT DIG SJÄLV
OKEJ ^_____________________________^
Du vet inte ens vad ordet gangster innebär.
Grattis 25,500 posts.
Im out
WarTiQuZ
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold
:
0.38
#52
Nov 16 2009 09:58am
kan vi inte ha d2jsp fest då? ^^ många som ska slåss haha kan bli roligt o se alla coola killar o alla ganstash som hänger här
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#53
Nov 16 2009 09:58am
DU ÄR INTE ROLIG NÄR DU SKRIVER SOM EN JÄVLA P12A OM HUR DU RÖKER BRAJ. DU SKÄMMER FÖR FAN UT DIG SJÄLV
du måste ha braindamage..
Klippet är roligt Ditt feta fanskap?
OJ EMIJ läste och svarade inte tbx knäckta nörd.
Gå o sitt 24/7 vid datorn istället o sälj saker i d2 för pengar o köp dig en peak tröjja som du kan svetta ner framför datorn?
This post was edited by b3nno on Nov 16 2009 09:59am
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#54
Nov 16 2009 09:59am
Quote (WarTiQuZ @ 16 Nov 2009 16:58)
kan vi inte ha d2jsp fest då? ^^ många som ska slåss haha kan bli roligt o se alla coola killar o alla ganstash som hänger här
vore sjuuuukt kul, men vi alla vet att det är tixon som blir den som får mest stryk
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#55
Nov 16 2009 10:00am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 16:58)
DU ÄR INTE ROLIG NÄR DU SKRIVER SOM EN JÄVLA P12A OM HUR DU RÖKER BRAJ. DU SKÄMMER FÖR FAN UT DIG SJÄLV
du måste ha braindamage..
Klippet är roligt Ditt feta fanskap?
OJ EMIJ läste och svarade inte tbx knäckta nörd.
Gå o sitt 24/7 vid datorn istället o sälj saker i d2 för pengar o köp dig en peak tröjja som du kan svetta ner framför datorn?
han är inne :}
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#56
Nov 16 2009 10:01am
Quote (RistVaLL @ Nov 16 2009 04:00pm)
han är inne :}
ja men förut gick han in o sen ut sen in.
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#57
Nov 16 2009 10:01am
100% att han skriver ngt bullshit som tar 40min
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#58
Nov 16 2009 10:02am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 17:01)
ja men förut gick han in o sen ut sen in.
^^,
off topic, det är måndag idag va??
b3nno
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
102.18
Warn: 40%
#59
Nov 16 2009 10:03am
Quote (RistVaLL @ Nov 16 2009 04:02pm)
^^,
off topic, det är måndag idag va??
Well, folk som du vet ju inte vilken dag det är..?
braindamage
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#60
Nov 16 2009 10:04am
Quote (b3nno @ 16 Nov 2009 17:03)
Well, folk som du vet ju inte vilken dag det är..?
braindamage
awe isnt that cute ?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
19
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact