Quote (Fil @ Nov 27 2012 08:13pm)
Tycker du sånt är intressant, gå med i sisu-bokklubben
http://www.idrottsbokhandeln.se/Jag köpte boken styrketräning för idrott, motion och rehabilitering, jävligt bra bok faktiskt! Lättläst och mycket bra info

Har önskat mig denna bok i julklapp, precis lite av varje som jag är ute efter: Forma kroppen och maximera din prestation av Nicklas Neuman & Jakob Guidiol.
Quote (Fil @ Nov 28 2012 11:49pm)
Är det bara jag som alltid längtar till nästa gympass?
Återhämtning/vila är pest. Det är ju då man blir starkare, men det är ju inte den biten man vill koncentrera sig på!
ne jag håller med, jag gillar träning oavsett om det är kondtion/styrketräning, har hänt några gånger att jag kört ett intensivt konditionspass o sen några timmar senare, äh vafan ja vill mer
This post was edited by ankiie on Nov 29 2012 12:40am