Quote (Svartermetalisk @ 21 Jun 2010 15:53)
Lol

det verkar vara ett faktum att bara riktiga karaktärer lyckas ta 320

Haha jo verkligen ;P
Såg han hade skrivit nu och skrytit han skulle tydligen till Skottland nu och jobba där 1 år typ xD
Quote (dallenthedude @ 21 Jun 2010 15:56)
bättre syn me åldern är ovanligt

Äsch då! Ristvall ser ju bara bättre och bättre ut med åren

Quote (RistVaLL @ 21 Jun 2010 16:01)
jag var ~10 när jag hade som sämst syn, nu är jag 20 och har perfekt

Mmm, 20.. Lammkött!
