Quote (hestJaevel @ 21 Jun 2010 15:24)
Vill någon tipsa om softa låtar?

Två jag kom på spontant var:
The Verve - Bitter sweet symphony
Pachelbel - Cannon
Annat i samma stuk är väldigt välkommet

Melissa Horn <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333