Quote (PlaaD @ Nov 26 2012 09:44pm)
Varför vill du väga 60kg då?
Du kommer ju garanterat ha Auschwitz-status då.
Tycker inte riktigt auscwitz faktiskt, har putmage lovar, dock dras fett från kind o rygg först hehe.
Quote (Yllegarnet @ Nov 26 2012 10:16pm)
Omg, du är lika lång som mig och vill väga 60? :| jag vägde 72kg deffad i sommras. Och då var det nästan Auschwitz på mig. Fortsätt bulka, du blir nöjdast så ^^
e: bäst för din hälsa också
mjo men det kostar ju en del fast jag lever hemma fortfarandel men morsan klagar lol
This post was edited by ankiie on Nov 27 2012 01:15am