d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1493494495496497820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 25 2012 02:36pm
Brorsan filmade när jag böjde idag.
Den jäveln är värdelös! Han lyckades paja när han filmade mina 17 reps på 100 kilo mark, och han lyckades paja när han filmade mig böja idag... :r
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 26 2012 12:41am
från 56kg till 67kg nu på ett år totalt, ska dra till 60nu o se om de blir bra deff.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 26 2012 07:03am
Quote (ankiie @ 26 Nov 2012 07:41)
från 56kg till 67kg nu på ett år totalt, ska dra till 60nu o se om de blir bra deff.


Du är inte så lång antar jag?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 26 2012 07:24am
Quote (PlaaD @ Nov 26 2012 02:03pm)
Du är inte så lång antar jag?


194 cm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 26 2012 01:21pm
Quote (PlaaD @ Nov 26 2012 01:03pm)
Du är inte så lång antar jag?


178cm

This post was edited by ankiie on Nov 26 2012 01:21pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 26 2012 03:44pm
Quote (ankiie @ 26 Nov 2012 20:21)
178cm


Varför vill du väga 60kg då? :unsure:
Du kommer ju garanterat ha Auschwitz-status då.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 26 2012 04:12pm
Jo ^^ tycker personligen att det finns ingen idé att deffa om man väger under 85kg.. annars blir man som en femton åring med magrutor aka benrangel!! '_'
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 26 2012 04:16pm
Quote (ankiie @ 26 Nov 2012 21:21)
178cm


Omg, du är lika lång som mig och vill väga 60? :| jag vägde 72kg deffad i sommras. Och då var det nästan Auschwitz på mig. Fortsätt bulka, du blir nöjdast så ^^

e: bäst för din hälsa också

This post was edited by Yllegarnet on Nov 26 2012 04:16pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 27 2012 01:15am
Quote (PlaaD @ Nov 26 2012 09:44pm)
Varför vill du väga 60kg då?  :unsure:
Du kommer ju garanterat ha Auschwitz-status då.


Tycker inte riktigt auscwitz faktiskt, har putmage lovar, dock dras fett från kind o rygg först hehe.



Quote (Yllegarnet @ Nov 26 2012 10:16pm)
Omg, du är lika lång som mig och vill väga 60? :| jag vägde 72kg deffad i sommras. Och då var det nästan Auschwitz på mig. Fortsätt bulka, du blir nöjdast så ^^

e: bäst för din hälsa också


mjo men det kostar ju en del fast jag lever hemma fortfarandel men morsan klagar lol

This post was edited by ankiie on Nov 27 2012 01:15am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 27 2012 03:52am
Quote (ankiie @ 27 Nov 2012 09:15)
Tycker inte riktigt auscwitz faktiskt, har putmage lovar, dock dras fett från kind o rygg först hehe.





mjo men det kostar ju en del fast jag lever hemma fortfarandel men morsan klagar lol


Okey :b mina föräldrar whinar när jag deffar för det är dyrare :D mer kött --> dyrare än mer kolhydrater :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1493494495496497820Next
Add Reply New Topic New Poll