Quote (Andepen @ 21 Jun 2010 12:54)
Det var en billig kamera, jag brukar fota med farsans 450D, vette fan vad det är för objektiv på.
Visst är den billig
Men det handlar snarare om vad man sätter på kameran än vad man har för kamera

Dock är jag sugen på att uppgradera till en nikon d300 med nikons 17-55 2.8 på
begagnat går det väl på sådär 17k
