d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1493549364937493849395002Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jun 21 2010 04:54am
Quote (hestJaevel @ 21 Jun 2010 11:51)
nikon d3000

bilden är tagen med ett tamron 90 / 2.8 monterat :)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=465060

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=345825



Det var en billig kamera, jag brukar fota med farsans 450D, vette fan vad det är för objektiv på.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 21 2010 04:56am
Quote (Andepen @ 21 Jun 2010 12:54)
Det var en billig kamera, jag brukar fota med farsans 450D, vette fan vad det är för objektiv på.


Visst är den billig

Men det handlar snarare om vad man sätter på kameran än vad man har för kamera :)

Dock är jag sugen på att uppgradera till en nikon d300 med nikons 17-55 2.8 på

begagnat går det väl på sådär 17k :)
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jun 21 2010 04:57am
Quote (hestJaevel @ 21 Jun 2010 11:56)
Visst är den billig

Men det handlar snarare om vad man sätter på kameran än vad man har för kamera :)

Dock är jag sugen på att uppgradera till en nikon d300 med nikons 17-55 2.8 på

begagnat går det väl på sådär 17k :)


Ja det vet jag, men Gammel morfar, Pappa, Brorsan och jag har varit intresserade av fotografi, Gammel morfar var hovfotograf ett tag.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 21 2010 05:00am
Quote (Andepen @ 21 Jun 2010 12:57)
Ja det vet jag, men Gammel morfar, Pappa, Brorsan och jag har varit intresserade av fotografi, Gammel morfar var hovfotograf ett tag.


nice :)

jag kommer då från en familj som fotograferar lite på semestern i princip, jag är väl den första som fotograferar som hobby :P
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jun 21 2010 05:01am
Quote (hestJaevel @ 21 Jun 2010 12:00)
nice :)

jag kommer då från en familj som fotograferar lite på semestern i princip, jag är väl den första som fotograferar som hobby :P


Haha ;) Det är kul att fota ju.
När vi rensade ut gammel morfars hus när han dog så hittade vi gamla glas-negativ från typ 1930-1940, det var ganska fett. :)
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Jun 21 2010 05:06am
Gött ska få jobba övertid på midsommar, blir 4-5k per dag då ^^
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 21 2010 05:07am
Quote (dallenthedude @ 21 Jun 2010 13:06)
Gött ska få jobba övertid på midsommar, blir 4-5k per dag då ^^


Fan va nice :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 21 2010 05:07am
Quote (Andepen @ 21 Jun 2010 13:01)
Haha ;) Det är kul att fota ju.
När vi rensade ut gammel morfars hus när han dog så hittade vi gamla glas-negativ från typ 1930-1940, det var ganska fett. :)


jo sånt måste vara kul ju :D

Quote (dallenthedude @ 21 Jun 2010 13:06)
Gött ska få jobba övertid på midsommar, blir 4-5k per dag då ^^


sweeeet =D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 21 2010 05:11am
Quote (dallenthedude @ Jun 21 2010 01:06pm)
Gött ska få jobba övertid på midsommar, blir 4-5k per dag då ^^


det e ju fan midsommar alla fester e :S
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 21 2010 05:12am
Quote (fideuu @ 21 Jun 2010 12:11)
det e ju fan midsommar alla fester e :S


5 k > en fest lol ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1493549364937493849395002Next
Closed New Topic New Poll