Quote (Fil @ 17 Nov 2012 15:12)
Nu börjar det likna eurotraining
lal

Vila i 3dagar pga monsterförkylning.
21/11Musclesnatch
40 - 3x1
50 - 3x2
Overhead Squat, kör OH böj istället för ryck då handleden fuckar ur i bottenläget extra mycket på ryck.
40 - 2x5
Ryckmark fr. podium
60 - 8x1
70 - 6x1
80 - 5x2
90 - 5x2
80 - 5x1
Powerjerk
40 - 5x1, 4x1
60 - 4x3
Squat
60 - 8x1
90 - 8x1
110 - 5x1
120 - 2x2
125 - 2x1
130 - 2x2 - Hatar att böja efter att suttit still i någon dag, känner mig sjukt stel och inte explosiv alls.
Skivstångsrodd/Latsdrag/abwheel superset (ingen vila alls)
60 - 12x1/50 - 12x1/10x1
60 - 12x1/50 - 12x1/10x1
60 - 12x1/50 12x1/10x1
Skullcrushers med skivstång
20 - 12x1
30 - 8x1
40 - 6x1
30 - 12x1
This post was edited by PlaaD on Nov 21 2012 03:33pm