Quote (spetch @ 21 Jun 2010 07:31)
Det kommer bli nice.
Jobbar Tors->Söndag.
Ledig Mån->Ons.
Tar med datorn, skaffar USB Modem så ja kan surfa iaf.
Så är allt klart.
Regnar det -> Dator
Soligt -> Krogen / Bryggan

Its going to be legendary.
P.s Emil, vi har flera gäst rum

vad sägs om 1k fg / dagen?
när öppnar dom då? kan ju vara lite trist att jobba varenda helg, kommer du ha några lediga helger?

iofs antar jag att det är livat under veckorna oxå i grebbestad, haha

det låter ju inte farligt

hur många får man plats i ett gästrum?