d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1491492493494495820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2012 10:16am


Köpte detta, vaniljsmak, godaste proteinpulvret jag någonsin smakat!
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Nov 16 2012 10:20am
Quote (Fil @ 16 Nov 2012 17:16)
http://se-img1.ciao.com/ise/images/products/normal/956/dalblads-peptipower-whey-vanilj--1057956.jpg

Köpte detta, vaniljsmak, godaste proteinpulvret jag någonsin smakat!


Vad ligger den på / kilo ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2012 10:20am
Quote (Tandfen @ 16 Nov 2012 17:20)
Vad ligger den på / kilo ?


Köpte 4 kilo för 550 spänn
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 16 2012 12:57pm
vart köpte du?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2012 02:36pm
Quote (ankiie @ 16 Nov 2012 19:57)
vart köpte du?


mmsports

http://www.mmsports.se/Dalblads-Peptipower-Whey.html

This post was edited by Fil on Nov 16 2012 02:36pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 16 2012 02:41pm
Disco & bål idag.

Skivstångsrodd - underhands grepp
50 - 15x2
80 - 12x2 - 50 - 15x1

Rear Delt Flyes
3 - 20x1
5 - 15x1
7 - 12x2
3 - 15x1

Hammercurl
11 - 12x2
16 - 10x1
21 - 10x1

Reversecurl (stång)
15 - 15x2
20 - 15x1

Cablerodd, 1-hands
20 - 20x1
35 - 12x2

Skullcrushers (liggande)
27.5 - 12x3

Hyperextensions
20x2
+15kg - 15x2

Stående bålrotation m. skivstång på axlarna(böj läge)
25/sida x3 supersetat med sidoböj(obliques) 15/sida x3

Abwheel
10x4

Situps, lutande ~50-70 grader
20x3
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 17 2012 04:47am
Quote (Fil @ Nov 16 2012 08:36pm)


undra om man ska ta body science,whey fx, dalblads... vilken som e godast ^^ de är typ exakt i samma pris nivå per portion ~4,7kr/30g.
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Nov 17 2012 04:55am
Kanske borde testa att köpa : Dalblads Peptipower Whey

Det jag använder mig utav nu kostar runt ~900:- för 4kg..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 17 2012 07:54am
På väg att bli sjuk tror jag, rätt förkyld och kände mig rätt kass idag, gick löjligt bra ändå.

Hang powerclean+jerk (pos.2)
40 - 2x2
50 - 2x1
60 - 2x1

Clean+hangclean+jerk
70 - 2x2
75 - 1x1

Klokov Complex
80 - 1x1
85 - 1x1
90 - 1x1 - PB i complex
95 - 1x1 - PB i både complex och pushpress

Powerclean & Jerk
70 - 2x2
80 - 1x2
70 - 2x1 - bara powerclean

Frontsquat m. 5sek paus i botten
80 - 2x5



Var nog bara 1 timme på gymmet idag, orkade inte stanna längre.

This post was edited by PlaaD on Nov 17 2012 07:54am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 17 2012 08:12am
Quote (PlaaD @ 17 Nov 2012 14:54)
På väg att bli sjuk tror jag, rätt förkyld och kände mig rätt kass idag, gick löjligt bra ändå.

Hang powerclean+jerk (pos.2)
40 - 2x2
50 - 2x1
60 - 2x1

Clean+hangclean+jerk
70 - 2x2
75 - 1x1

Klokov Complex
80 - 1x1
85 - 1x1
90 - 1x1 - PB i complex
95 - 1x1 - PB i både complex och pushpress

Powerclean & Jerk
70 - 2x2
80 - 1x2
70 - 2x1 - bara powerclean

Frontsquat m. 5sek paus i botten
80 - 2x5

http://www.youtube.com/watch?v=4K6F8u3YYTk

Var nog bara 1 timme på gymmet idag, orkade inte stanna längre.


Quote (PlaaD @ 17 Nov 2012 14:54)
På väg att bli sjuk tror jag, rätt förkyld och kände mig rätt kass idag, gick löjligt bra ändå.

Hang powerclean+jerk (pos.2)
40 - 2x2
50 - 2x1
60 - 2x1

Clean+hangclean+jerk
70 - 2x2
75 - 1x1

Klokov Complex
80 - 1x1
85 - 1x1
90 - 1x1 - PB i complex
95 - 1x1 - PB i både complex och pushpress

Powerclean & Jerk
70 - 2x2
80 - 1x2
70 - 2x1 - bara powerclean

Frontsquat m. 5sek paus i botten
80 - 2x5

http://www.youtube.com/watch?v=4K6F8u3YYTk

Var nog bara 1 timme på gymmet idag, orkade inte stanna längre.


Nu börjar det likna eurotraining
Go Back To Svenska Topic List
Prev1491492493494495820Next
Add Reply New Topic New Poll