Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:09)
Var du här för typ 2 år sedan när vi hade noll moderering och 50% av alla posts hade noll bokstäver i sig?
Det var kaos då ja! Men det är ju bra som det är nu, även fast vi har några trådar låsta på första sidan eller inte.
Quote (Giraff @ 22 Oct 2013 14:56)
e;
Var väl typ alltid du, Óli, Oli, umade, chinger, marcusd0 och zippyz som toppade dem?
d0 på sin guld-tid!

Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 15:15)
Haha! var aktiv perioden innan första chatten gjordes, mer regel än undantag. Men mina uppehåll på senare år har blivit vanligare och längre.
men nu när du säger det så har jag någon förnimmelse av detta, men det kan lika gärna varit 1 år senare / ett år tidigare typ - minns dåligt - till mitt försvar har inte 2011 och framåt varit min bästa tid minnes- och nykterhetsmässigt.
Jag minns en tid där det var top notch att ha en screenshot av en Swesub "ace", dvs ha top25 topic (top50 ännu mer hardcore cred) last posts. Jag klarade det aldrig men har warnlogs kvar av iaf ett av försöken. (man fick alltid warn efter ett Ace / försök till ace)
Lättast var det att göra på natten förstås och det var mer än en som lyckades vill jag minnas.
detta måste varit samma tid som du tänker på?
Minns såklart många screens från Boardreaders med top posters!
Minns du vilka individer det var? försöker minnas. Marcusd0 självklar. Ekaan var med. Nickeee? nej han är/var för snäll.
Påtal om nykterhet, jag har nog glömt att berätta för Swesub att jag varit cannabisfri i knappt fyra månader, bortsett från en vecka av återfall 3 kvällar.
Ganska str0nk!
oscar den lilla h***n sabbade min 10k post lycka
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=5590427&f=253&o=0Justeja, de minns jag också, när "alla" försökte ha last post i alla trådar på första sidan ^^
Och Nicke är inte för snäll, för feg däremot

(kan vara snel ibland dock).
Tror även jag försökte på mig/gjorde "ace" nån gång ^^
Quote (SCXiao @ 22 Oct 2013 15:28)
:headscratch:
Ekaan och Litttle_Sister var stronk spammers
Det är ju dock ganska hård fake.
Jag har aldrig spammat. Jag postade väldigt mycket i perioder förut i swe sub (mkt mer än nu), men har aldrig spammat.
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 15:30)
Det som är det roliga, scxiao har ju varit RIKTIGT post-sam så att säga. Och postat mycket i spamm-tråden nr 1 aka "i lurarna just nu".
Lol har glömt bort folk så som,
Diazz, och
Pawa, och
diablo_es.