Jahopp, fick ett riktigt schema idag jag tydligen ska följa.
Blev genast missnöjd med det då jag såg att böj enbart va med 2gg, så fick hetsa tränaren att jag skulle få placera in böj så ofta jag ville
12/11
Styrkeryck
40 - 1x~8
Häng ryck (pos.3) + OH böj
40 - 1x3
Hängryck (pos. 2) + OH böj
40 - 1x3
Ryck, handleden bråka lite på 50
40 - 2x3
50 - 2x2
Ryckdrag
50 - 3x1
60 - 3x1
70 - 3x2
80 - 3x2
Frontböj
50 - 10x1
70 - 3x1
80 - 3x1
90 - 3x2
100 - 3x1
105 - 3x1
Ryckpress
30 - 4x2
40 - 4x2
Cirkelträning (ingen vila alls i stort sätt)
Chins - 10x1 / hyperextensions 15x1 / situp m. yogaboll - 50x1
Chins, hålla i strapsen (grepp som faen) - 8x1 / hyperextensions 15x1 / abwheel 15x1
Chins v-grip - 8x1 / hyperextensions - 15x1 / abwheel - 15x1
Pendlay rodd - 50x10, 60x10
Får se hur länge jag håller mig till detta, får jag inte tillbaka tekniken inom ~2 veckor skiter jag i det och gör ett eget igen.