d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1490491492493494820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 12 2012 12:37pm
Deffdag #1 känns riktigt bra, gick bra att träna tuttar idag.

Gick dessvärre lite sämre med intervaller, men kanske inte så konstigt eftersom jag inte tränat kondition på 8 månader :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 12 2012 03:42pm
Jahopp, fick ett riktigt schema idag jag tydligen ska följa.
Blev genast missnöjd med det då jag såg att böj enbart va med 2gg, så fick hetsa tränaren att jag skulle få placera in böj så ofta jag ville :P

12/11

Styrkeryck
40 - 1x~8

Häng ryck (pos.3) + OH böj
40 - 1x3
Hängryck (pos. 2) + OH böj
40 - 1x3

Ryck, handleden bråka lite på 50
40 - 2x3
50 - 2x2

Ryckdrag
50 - 3x1
60 - 3x1
70 - 3x2
80 - 3x2

Frontböj
50 - 10x1
70 - 3x1
80 - 3x1
90 - 3x2
100 - 3x1
105 - 3x1

Ryckpress
30 - 4x2
40 - 4x2

Cirkelträning (ingen vila alls i stort sätt)
Chins - 10x1 / hyperextensions 15x1 / situp m. yogaboll - 50x1
Chins, hålla i strapsen (grepp som faen) - 8x1 / hyperextensions 15x1 / abwheel 15x1
Chins v-grip - 8x1 / hyperextensions - 15x1 / abwheel - 15x1
Pendlay rodd - 50x10, 60x10

Får se hur länge jag håller mig till detta, får jag inte tillbaka tekniken inom ~2 veckor skiter jag i det och gör ett eget igen.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 12 2012 03:59pm
Quote (PlaaD @ 12 Nov 2012 22:42)
Jahopp, fick ett riktigt schema idag jag tydligen ska följa.
Blev genast missnöjd med det då jag såg att böj enbart va med 2gg, så fick hetsa tränaren att jag skulle få placera in böj så ofta jag ville  :P

12/11

Styrkeryck
40 - 1x~8

Häng ryck (pos.3) + OH böj
40 - 1x3
Hängryck (pos. 2) + OH böj
40 - 1x3

Ryck, handleden bråka lite på 50
40 - 2x3
50 - 2x2

Ryckdrag
50 - 3x1
60 - 3x1
70 - 3x2
80 - 3x2

Frontböj
50 - 10x1
70 - 3x1
80 - 3x1
90 - 3x2
100 - 3x1
105 - 3x1

Ryckpress
30 - 4x2
40 - 4x2

Cirkelträning (ingen vila alls i stort sätt)
Chins - 10x1 / hyperextensions 15x1 / situp m. yogaboll - 50x1
Chins, hålla i strapsen (grepp som faen) - 8x1 / hyperextensions 15x1 / abwheel 15x1
Chins v-grip - 8x1 / hyperextensions - 15x1 / abwheel - 15x1
Pendlay rodd - 50x10, 60x10

Får se hur länge jag håller mig till detta, får jag inte tillbaka tekniken inom ~2 veckor skiter jag i det och gör ett eget igen.


provade köra efter schema en pt gjorde åt mig lols så tråkigt efter 3 ggr :)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 12 2012 10:54pm
NOT BAD!

Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 12 2012 10:55pm
Quote (PlaaD @ 10 Nov 2012 19:15)
Fuck it lägger upp nu.
http://www.youtube.com/watch?v=Ll1_pzJSHos


gillar den manliga rösten du drar till vid ~1:25 typ
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 12 2012 11:37pm
Quote (Fil @ Nov 12 2012 06:27pm)
150 kilo marklyft

det var mycket lättare än när jag lyfte 135 för två veckor sedan. Anledningen är helt och hållet att andningstekniken sitter


Mycket handlar om sömn, mat och hur man mår psykiskt också.

Vissa dagar klarar man endast 50-75% av det man brukar göra. i alla fall jag.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 02:33am
Quote (RistVaLL @ 13 Nov 2012 05:54)
NOT BAD!

http://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw


Ah hon va inge dum, polarn blev vän med henne på Facebook direkt typ :D


Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 13 2012 02:37am
Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 06:37)
Mycket handlar om sömn, mat och hur man mår psykiskt också.

Vissa dagar klarar man endast 50-75% av det man brukar göra. i alla fall jag.


Men så svälter du dig stundtals vad jag vet, resten har jag ingen aning vad gäller dig.

Jag har en rätt så jämn kost, jag sover åtta timmar per natt (med få undantag), och psyket har jag koll på på gymmet, har blivit bra på att bli arg på skivstången :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 13 2012 12:16pm
Har problem med både latsdrag och skivstångsrodd, att utföra övningen så att jag får kontakt med rätt muskler.
Kommer fortsätta försöka med högt antal reps, och köra mina stora vikter i hantelrodd! ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2012 05:34am
100 kilo mark 17 reps.
Första 13 repsen var lätta! ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1490491492493494820Next
Add Reply New Topic New Poll