d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1490549064907490849095001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 01:42pm
Quote (Snigelfis @ Oct 22 2013 09:41pm)
Den blire! Tackarrrr Svarter


Nemas problemas =)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 01:46pm
Dagens vardagsdillema.
> på gymmet
> det är misstänkt förståndshandikappad-timme (funktionsnedsatt*?)
> byter om efter helt ok tungt pass
> a wild funktionsnedsatt appears
> fullt i omklädningsrummet, får trängas med denne "Pelle"
> pelle har en vattenflaska
> pelle riktar den mot mig, fintarr att skjuta mig, flinar
> jag skrattar lite ansträngt "nähä du pelle"
> pelle skvätter lite, o de hamnar lite på mig lite på min väska
> jag skrattar lite, nu osäker o lite obekväm. "Nej men"
> pelle är mycket nöjd med tilltaget, o ser att jag inte blir arg utan spelar med
> pelle får då motivatoon och energi och fintar att skvätta ännu mer
> jag mumlar nåt o greppar min egen vattenflaska
> pelle flinar busigt
> pelle trycker tag rejält om flaskan och träffar mig rejält, mest i ansiktet/håret
> jag är nu jävligt blöt

vad gör ni nu?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 01:49pm
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 09:46pm)
Dagens vardagsdillema.
> på gymmet
> det är misstänkt förståndshandikappad-timme (funktionsnedsatt*?)
> byter om efter helt ok tungt pass
> a wild funktionsnedsatt appears
> fullt i omklädningsrummet, får trängas med denne "Pelle"
> pelle har en vattenflaska
> pelle riktar den mot mig, fintarr att skjuta mig, flinar
> jag skrattar lite ansträngt "nähä du pelle"
> pelle skvätter lite, o de hamnar lite på mig lite på min väska
> jag skrattar lite, nu osäker o lite obekväm. "Nej men"
> pelle är mycket nöjd med tilltaget, o ser att jag inte blir arg utan spelar med
> pelle får då motivatoon och energi och fintar att skvätta ännu mer
> jag mumlar nåt o greppar min egen vattenflaska
> pelle flinar busigt
> pelle trycker tag rejält om flaskan och träffar mig rejält, mest i ansiktet/håret
> jag är nu jävligt blöt

vad gör ni nu?


Tömmer min vattenflaska i pelles väska så att all hans skit blir vattenskadat

Han började så jag kan vara liiiite värre utan ha dåligt samvete

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 22 2013 01:50pm
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 21:46)
Dagens vardagsdillema.
> på gymmet
> det är misstänkt förståndshandikappad-timme (funktionsnedsatt*?)
> byter om efter helt ok tungt pass
> a wild funktionsnedsatt appears
> fullt i omklädningsrummet, får trängas med denne "Pelle"
> pelle har en vattenflaska
> pelle riktar den mot mig, fintarr att skjuta mig, flinar
> jag skrattar lite ansträngt "nähä du pelle"
> pelle skvätter lite, o de hamnar lite på mig lite på min väska
> jag skrattar lite, nu osäker o lite obekväm. "Nej men"
> pelle är mycket nöjd med tilltaget, o ser att jag inte blir arg utan spelar med
> pelle får då motivatoon och energi och fintar att skvätta ännu mer
> jag mumlar nåt o greppar min egen vattenflaska
> pelle flinar busigt
> pelle trycker tag rejält om flaskan och träffar mig rejält, mest i ansiktet/håret
> jag är nu jävligt blöt

vad gör ni nu?


Bra historia, Pelle. Önskar att grabben du antastade med din vattenflaska kunde berätta sin sida av historien också!

This post was edited by generalet on Oct 22 2013 01:50pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 22 2013 01:50pm
ææææææææææææææ

Mådde lite bättre efter att ha sovit nån timme, nu mår jag ännu värre än innan :wallbash:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 22 2013 01:51pm
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 21:46)
Dagens vardagsdillema.
> på gymmet
> det är misstänkt förståndshandikappad-timme (funktionsnedsatt*?)
> byter om efter helt ok tungt pass
> a wild funktionsnedsatt appears
> fullt i omklädningsrummet, får trängas med denne "Pelle"
> pelle har en vattenflaska
> pelle riktar den mot mig, fintarr att skjuta mig, flinar
> jag skrattar lite ansträngt "nähä du pelle"
> pelle skvätter lite, o de hamnar lite på mig lite på min väska
> jag skrattar lite, nu osäker o lite obekväm. "Nej men"
> pelle är mycket nöjd med tilltaget, o ser att jag inte blir arg utan spelar med
> pelle får då motivatoon och energi och fintar att skvätta ännu mer
> jag mumlar nåt o greppar min egen vattenflaska
> pelle flinar busigt
> pelle trycker tag rejält om flaskan och träffar mig rejält, mest i ansiktet/håret
> jag är nu jävligt blöt

vad gör ni nu?

tar tag i penis och drar en snurr, helicockter style
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 01:53pm
Quote (Jewhannes @ 22 Oct 2013 21:51)
tar tag i penis och drar en snurr, helicockter style


Haha hur fan? Det var det jag gjorde undrade om jag var knäpp/elak.
phew
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2013 01:54pm
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 07:46pm)
Dagens vardagsdillema.
> på gymmet
> det är misstänkt förståndshandikappad-timme (funktionsnedsatt*?)
> byter om efter helt ok tungt pass
> a wild funktionsnedsatt appears
> fullt i omklädningsrummet, får trängas med denne "Pelle"
> pelle har en vattenflaska
> pelle riktar den mot mig, fintarr att skjuta mig, flinar
> jag skrattar lite ansträngt "nähä du pelle"
> pelle skvätter lite, o de hamnar lite på mig lite på min väska
> jag skrattar lite, nu osäker o lite obekväm. "Nej men"
> pelle är mycket nöjd med tilltaget, o ser att jag inte blir arg utan spelar med
> pelle får då motivatoon och energi och fintar att skvätta ännu mer
> jag mumlar nåt o greppar min egen vattenflaska
> pelle flinar busigt
> pelle trycker tag rejält om flaskan och träffar mig rejält, mest i ansiktet/håret
> jag är nu jävligt blöt

vad gör ni nu?


Jag tar min vattenflaska o trycker upp den i hans bak o ser till att hans röv blir funktionsskadad i resten av sitt liv.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2013 01:55pm
Quote (generalet @ Oct 22 2013 07:50pm)
Bra historia, Pelle. Önskar att grabben du antastade med din vattenflaska kunde berätta sin sida av historien också!


Spaz har ju bilder på sin egen snorre som avatar, tror du inte vill veta killens historia i omklädningsrummet.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 22 2013 01:55pm
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 21:53)
Haha hur fan? Det var det jag gjorde undrade om jag var knäpp/elak.
phew


ja alltså bara om du flög iväg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1490549064907490849095001Next
Closed New Topic New Poll