d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1490049014902490349045001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 22 2013 07:39am
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 15:30)
jag minns det fan också som att du var riktigt bra spammer ett tag... märkligt för jag minns dig också som farsan / polisen :P


Jag har nog varit lite av varje :banana:


Quote (ankiie @ 22 Oct 2013 15:38)
Har alltid tänkt på detta, när ja va typ 10 år trodde jag folk fick betalt som "städare" på forum ;)


Var det förra veckan eller? Hehue
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 22 2013 07:40am
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 14:15)
Haha! var aktiv perioden innan första chatten gjordes, mer regel än undantag. Men mina uppehåll på senare år har blivit vanligare och längre.
men nu när du säger det så har jag någon förnimmelse av detta, men det kan lika gärna varit 1 år senare / ett år tidigare typ - minns dåligt - till mitt försvar har inte 2011 och framåt varit min bästa tid minnes- och nykterhetsmässigt.
Jag minns en tid där det var top notch att ha en screenshot av en Swesub "ace", dvs ha top25 topic (top50 ännu mer hardcore cred) last posts. Jag klarade det aldrig men har warnlogs kvar av iaf ett av försöken. (man fick alltid warn efter ett Ace / försök till ace)
Lättast var det att göra på natten förstås och det var mer än en som lyckades vill jag minnas.
detta måste varit samma tid som du tänker på?

Minns såklart många screens från Boardreaders med top posters!

Minns du vilka individer det var? försöker minnas. Marcusd0 självklar. Ekaan var med. Nickeee? nej han är/var för snäll.

Påtal om nykterhet, jag har nog glömt att berätta för Swesub att jag varit cannabisfri i knappt fyra månader, bortsett från en vecka av återfall 3 kvällar.
Ganska str0nk!


oscar den lilla h***n sabbade min 10k post lycka

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=5590427&f=253&o=0


Pseudonym_ Var det inte kommunisten!? Har för mig han gjorde ett par konton när han blev bannad :lol:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2013 07:42am
Quote (SCXiao @ Oct 22 2013 01:39pm)
Jag har nog varit lite av varje :banana:




Var det förra veckan eller? Hehue


true story, *hade ett mer passande ord.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 07:45am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 15:36)
well, det svårare är att möta problemen nykter än att gömma sig från dom men om man gör det nykter har man iaf en chans till förbättring, med droger skjuter man bara problemen framför sig

Det är bra att du kämpar på iaf, det blir lättare med tiden garanterat :D

Det dröjde iofs jävligt lång tid men jag kan sitta i ett rum med fyra pers som röker stinkande grönt utan att bli nämnvärt sugen, det blir lättare och lättare


Ja visst är det så, många saker jag förträngt / rökt bort ångest inför har fått bubbla upp till ytan och jag är skörare än någonsin! Så jag mår inte bättre samtidigt som jag gör det, eller är närmare välmående antar jag.

Jag har suttit med ett flertal ggr när röka funnits i rummet och andra rökt, inte på fest utan en isolerad situation i ett vardagsrum och klarat det bra 9/10 ggr, men 10:e "trilla jag dit" och det var för några veckor sedan. Sedan dess har jag insett att det räcker inte med VILJAN/Beslutet, man måste ta aktiva beslut för att skapa en tillvaro så fri från risksituationer som möjligt och så fri från frestelser som möjligt.
Däribland umgängen. Man behöver i min situation eller liknande nästan alltid byta / skala av vissa umgängen... det är nästan det mest sorgliga*(***olol). Min bästa polare jag någonsin haft (har) är/var i bubblan fortfarande och han är en sån jag inte bara ditchar direkt... Det är svårt. Men han verkar börja mogna i processen att ta riktiga beslut och att sluta han också - hoppas det går bra och att vi då kanske kan sporra varandra :)

Klart det blir bättre med tiden. Jag känner mig glad de flesta dagarna... Men röka på är så otroligt kopplat till ångestflykt för mig, jag löper störst risk att röka på när jag har kraftig ångest. Tyvärr.


hittade en gammal avatar när jag nostalgisurfade i mina warnlogs


lollllllllllllllll vem vet vad det är på bilden? :D
Quote (Makta @ 22 Oct 2013 15:40)
Pseudonym_ Var det inte kommunisten!? Har för mig han gjorde ett par konton när han blev bannad :lol:

han var typ någon form av anarkosocialist tror jag haha men det stämmer bra det.

This post was edited by SpAz. on Oct 22 2013 07:46am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 22 2013 07:46am
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 03:45pm)
Ja visst är det så, många saker jag förträngt / rökt bort ångest inför har fått bubbla upp till ytan och jag är skörare än någonsin! Så jag mår inte bättre samtidigt som jag gör det, eller är närmare välmående antar jag.

Jag har suttit med ett flertal ggr när röka funnits i rummet och andra rökt, inte på fest utan en isolerad situation i ett vardagsrum och klarat det bra 9/10 ggr, men 10:e "trilla jag dit" och det var för några veckor sedan. Sedan dess har jag insett att det räcker inte med VILJAN/Beslutet, man måste ta aktiva beslut för att skapa en tillvaro så fri från risksituationer som möjligt och så fri från frestelser som möjligt.
Däribland umgängen. Man behöver i min situation eller liknande nästan alltid byta / skala av vissa umgängen... det är nästan det sorgligaste. Min bästa polare jag någonsin haft (har) är/var i bubblan fortfarande och han är en sån jag inte bara ditchar direkt... Det är svårt. Men han verkar börja mogna i processen att ta riktiga beslut och att sluta han också - hoppas det går bra och att vi då kanske kan sporra varandra :)

Klart det blir bättre med tiden. Jag känner mig glad de flesta dagarna... Men röka på är så otroligt kopplat till ångestflykt för mig, jag löper störst risk att röka på när jag har kraftig ångest. Tyvärr.


hittade en gammal avatar när jag nostalgisurfade i mina warnlogs
http://i196.photobucket.com/albums/aa306/Spazy_/javisst1337-3.jpg

lollllllllllllllll vem vet vad det är på bilden? :D
han var typ någon form av anarkosocialist tror jag haha men det stämmer bra det.


Känner igen! Det är ju paketet på en kille :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 07:46am
Den där avataren är classic, kommer ihåg den

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 22 2013 07:48am
Quote (SpAz. @ 22 Oct 2013 14:45)
Ja visst är det så, många saker jag förträngt / rökt bort ångest inför har fått bubbla upp till ytan och jag är skörare än någonsin! Så jag mår inte bättre samtidigt som jag gör det, eller är närmare välmående antar jag.

Jag har suttit med ett flertal ggr när röka funnits i rummet och andra rökt, inte på fest utan en isolerad situation i ett vardagsrum och klarat det bra 9/10 ggr, men 10:e "trilla jag dit" och det var för några veckor sedan. Sedan dess har jag insett att det räcker inte med VILJAN/Beslutet, man måste ta aktiva beslut för att skapa en tillvaro så fri från risksituationer som möjligt och så fri från frestelser som möjligt.
Däribland umgängen. Man behöver i min situation eller liknande nästan alltid byta / skala av vissa umgängen... det är nästan det mest sorgliga*(***olol). Min bästa polare jag någonsin haft (har) är/var i bubblan fortfarande och han är en sån jag inte bara ditchar direkt... Det är svårt. Men han verkar börja mogna i processen att ta riktiga beslut och att sluta han också - hoppas det går bra och att vi då kanske kan sporra varandra :)

Klart det blir bättre med tiden. Jag känner mig glad de flesta dagarna... Men röka på är så otroligt kopplat till ångestflykt för mig, jag löper störst risk att röka på när jag har kraftig ångest. Tyvärr.


hittade en gammal avatar när jag nostalgisurfade i mina warnlogs
http://i196.photobucket.com/albums/aa306/Spazy_/javisst1337-3.jpg

lollllllllllllllll vem vet vad det är på bilden? :D
han var typ någon form av anarkosocialist tror jag haha men det stämmer bra det.


"Så om du ser mig med en palestinasjal skulle du spöa skiten ur mig då?"

Diggade faktiskt honom :lol: :evil:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 07:49am
Quote (SCXiao @ 22 Oct 2013 15:39)
Var det förra veckan eller? Hehue

lol sån jävla obvious öppning men du hann före :(

Quote (umade @ 22 Oct 2013 15:46)
Känner igen! Det är ju paketet på en kille :D

På världens sexigaste kille*
!
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 15:46)
Den där avataren är classic, kommer ihåg den

nice förväntade mig inget mindre :D smicker i överkant att kalla den classic dock kanske haha
men hittar inte signaturen :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2013 07:50am
ajuste o 2 brudar varav den ena pekar på din dolme som hon såg ut att vilja ta del av.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 07:54am
Det är det som är det svåra med att lägga ned cannabis, det är knappt någon abs alls men har man rökt länge så blir det en livsstil. Man måste göra om hela sin tillvaro för att lyckas

Go Back To Svenska Topic List
Prev1490049014902490349045001Next
Closed New Topic New Poll