d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1489490491492493820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 10 2012 01:50am
Quote (PlaaD @ 10 Nov 2012 01:12)
disco & bål idag

cablerodd/latsdrag/pullups/rear delt flyes i superset cirkelträning som uppvärmning

Latsdrag, v-grip
50 - 15x3

Cablerodd
50 - 15x3 , medelbrett grepp

hantelcurl
11 - 10x3

Stångcurl
27.5 - 8x2

Triceps Pushdown
30 - 20x1
50 - 15x1
70 - 10x1
75 - 10x1
80 - 10x1

Hyperextensions
15x4
10x3 + 15kg

abwheel superset med stångcurl (ingen vila alls)
12x4 + 12x3


du anser att latsdrag är disco alltså? :-)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 10 2012 03:22am
Quote (Fil @ 10 Nov 2012 08:50)
du anser att latsdrag är disco alltså? :-)


När man kör låg vikt, höga reps, överstrikta reps & kort vila så ja :)
Sen blev det lite mer disco pga passet i sig :lol:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 10 2012 04:44am
Quote (PlaaD @ 10 Nov 2012 10:22)
När man kör låg vikt, höga reps, överstrikta reps & kort vila så ja :)
Sen blev det lite mer disco pga passet i sig  :lol:


Ah, men övningen i sig är väl inte heller något du har nytta av i tyngdlyftningen
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 10 2012 11:39am
Quote (Fil @ 10 Nov 2012 11:44)
Ah, men övningen i sig är väl inte heller något du har nytta av i tyngdlyftningen


Nja, latsdrag är ju alltid bra för ryggstyrka men skivstångsrodd är ju bättre som komplement egentligen.

Kommer upp big discosquat videos inatt/imorrn btw, har inte tid atm :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 10 2012 11:41am
Quote (PlaaD @ 10 Nov 2012 18:39)
Nja, latsdrag är ju alltid bra för ryggstyrka men skivstångsrodd är ju bättre som komplement egentligen.

Kommer upp big discosquat videos inatt/imorrn btw, har inte tid atm :)


Ah, fast jag tycker skivstångsrodd är svår att få till riktigt bra. Jag har så jävla svårt att köra dom strikt och att fuska upp stången genom att rycka till ger ju ingen effekt.. :r
Dessutom lägger jag hellre all belastning på svanken i knäböj/marklyft. Känns som att det är nog :P

This post was edited by Fil on Nov 10 2012 11:45am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 10 2012 12:15pm
Fuck it lägger upp nu.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 11 2012 04:55am
Quote (PlaaD @ Nov 10 2012 07:15pm)
Fuck it lägger upp nu.
http://www.youtube.com/watch?v=Ll1_pzJSHos



Shit vilka jävla lår :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 11 2012 12:27pm
Jaha, då vare slut på den här bulken då :b börjar deffa imorgon inför thailand :D

This post was edited by Yllegarnet on Nov 11 2012 12:27pm
Member
Posts: 205,343
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 11 2012 06:55pm
Plaad... Do u even lift? :S
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 12 2012 11:27am
150 kilo marklyft

det var mycket lättare än när jag lyfte 135 för två veckor sedan. Anledningen är helt och hållet att andningstekniken sitter
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489490491492493820Next
Add Reply New Topic New Poll