Quote (PlaaD @ 10 Nov 2012 18:39)
Nja, latsdrag är ju alltid bra för ryggstyrka men skivstångsrodd är ju bättre som komplement egentligen.
Kommer upp big discosquat videos inatt/imorrn btw, har inte tid atm

Ah, fast jag tycker skivstångsrodd är svår att få till riktigt bra. Jag har så jävla svårt att köra dom strikt och att fuska upp stången genom att rycka till ger ju ingen effekt.. :r
Dessutom lägger jag hellre all belastning på svanken i knäböj/marklyft. Känns som att det är nog
This post was edited by Fil on Nov 10 2012 11:45am