Quote (Snigelfis @ Nov 13 2013 01:10pm)
Har ett par riktigt grymma Sennheiser med en filliduttfjutt som gjorde att jag kunde byta från 3,5mm till större för att koppla direkt in i stärkarN^.
Fungerade utmärkt och vilket jävla ljud:D
Jag gör likadant, jag har iofs denon men jag kör också rätt in i stärkarn
låter för jävla bra,läskigt nog har jag börjat lyssna på välproducerad gladpop bara för att få ut maximum ljudupplevelse
Bara en tidsfråga innan jag sitter med komplett Diana Krall

Quote (SCXiao @ Nov 13 2013 01:46pm)
Sweet, plötsligt hatar jag inte vuxendagis lika mycket längre \o/
Grattis =)
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 13 2013 07:11am