d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev148495051524356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 13 2013 06:04am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 14:03)
Fuck headset tbh, köp ett par bra lurar du kan ha till gaming och till portabel musik och sen kör en bordsmic


Sennheiser b)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 06:06am
Quote (Snigelfis @ Nov 13 2013 01:04pm)
Sennheiser b)


Sennheiser är bra ja :P
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 13 2013 06:10am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 14:06)
Sennheiser är bra ja :P


Har ett par riktigt grymma Sennheiser med en filliduttfjutt som gjorde att jag kunde byta från 3,5mm till större för att koppla direkt in i stärkarN^.

Fungerade utmärkt och vilket jävla ljud:D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Nov 13 2013 06:46am
Quote
Hej Oli!

Nu har vi fått ihop en grupp som ska få ett paket med sex lektioner från Dahls trafikskola, och du kom med i gruppenJ

Svara på det här så jag vet att du mottagit informationen.



Sweet, plötsligt hatar jag inte vuxendagis lika mycket längre \o/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 07:11am
Quote (Snigelfis @ Nov 13 2013 01:10pm)
Har ett par riktigt grymma Sennheiser med en filliduttfjutt som gjorde att jag kunde byta från 3,5mm till större för att koppla direkt in i stärkarN^.

Fungerade utmärkt och vilket jävla ljud:D


Jag gör likadant, jag har iofs denon men jag kör också rätt in i stärkarn

låter för jävla bra,läskigt nog har jag börjat lyssna på välproducerad gladpop bara för att få ut maximum ljudupplevelse

Bara en tidsfråga innan jag sitter med komplett Diana Krall :(

Quote (SCXiao @ Nov 13 2013 01:46pm)
Sweet, plötsligt hatar jag inte vuxendagis lika mycket längre \o/


Grattis =)

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 13 2013 07:11am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Nov 13 2013 07:21am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 14:11)
Jag gör likadant, jag har iofs denon men jag kör också rätt in i stärkarn

låter för jävla bra,läskigt nog har jag börjat lyssna på välproducerad gladpop bara för att få ut maximum ljudupplevelse

Bara en tidsfråga innan jag sitter med komplett Diana Krall :(



Grattis =)


Tyty, även om det kommer dröja innan jag kommer kunna ta körkort och köpa bil så känns det jävligt skönt att ha kommit igång med pluggandet iaf :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 07:23am
Quote (SCXiao @ Nov 13 2013 02:21pm)
Tyty, även om det kommer dröja innan jag kommer kunna ta körkort och köpa bil så känns det jävligt skönt att ha kommit igång med pluggandet iaf :D


For shizzle, alltid skönt att känna att man gör något produktivt
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 13 2013 08:04am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2013 08:21am
Top lel, kom in en snubbe med en cdbox på pink floyd som varken jag eller min chef stött på tidigare, vi chansade och köpte in den för 300 spänn

Snabb sökning på internet visar att det är en promotion låda som finns i 500 numrerade ex, enda indikationen på pris hintar att den sålts för 4,700 US Dollar

vilken jävla fullträff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 13 2013 08:25am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Nov 2013 15:21)
Top lel, kom in en snubbe med en cdbox på pink floyd som varken jag eller min chef stött på tidigare, vi chansade och köpte in den för 300 spänn

Snabb sökning på internet visar att det är en promotion låda som finns i 500 numrerade ex, enda indikationen på pris hintar att den sålts för 4,700 US Dollar

vilken jävla fullträff


Stackars snubbe...

Bjuder chefen på kaffe resten av dagen för att fira?
Go Back To Svenska Topic List
Prev148495051524356Next
Add Reply New Topic New Poll