Quote (ImoK @ Oct 1 2014 02:36pm)
det tråkiga är att det är sån jävla variation inom DMG ranken också, folk som p90ar sig upp till den ranken och sedan kan de inte aima för fem öre när de möter bättre folk.
alltid lika roligt när man har 2 dmg i sitt lag med 5-20 i stats
Dmg = folk som kan aima dugligt + kan spelet skapligt --> kommer inte högre
Dmg = folk som kan aima bra men inte kan spelet alls --> kommer inte högre
Dmg = folk som inte kan aima för fem öre men förstår hur man spelar med sitt lag --> kommer inte högre
Dmg = folk som blir carryade --> kommer inte högre
Spridningen är galeeen. Har varit dmg i ungefär ~1000games nu. Blev dmg efter mina 10vinster, var uppe på supreme och stadigt på lem när jag spelade med lite seriösare polare. Nu går jag verkligen mellan dmg och eagle dagligen, spelar med 2-3 jämnduktiga polare och 1-2 som är samma rank som oss men kanske ska vara guld nova 3-4 någonstans ^^ Blir knivigt att ta sig ur dmg träsket då (: (aldrig varit dubbelak tho lel)
This post was edited by Mikob on Oct 1 2014 03:22pm