d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev14849505152159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 29 2014 12:58pm
Fixade en M4 Assimov BS som såg MW ut!.. Bortsett från högersidan som såg riktigt sleten ut. Aja, so worth it! :)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 30 2014 10:02pm
varför ska det vara så jävla svårt att gå upp från DMG till nästa?

har spelat snart 80 games på den här ranken utan att gå ner eller upp..
toppfraggar nästan alltid med 25-30+ kills men det hjälper inte

har t o m haft winstreak på 9 games utan att gå upp.

e: spelar oftast bara med kompisar som ligger mellan ak-DMG, kan det bero pga det? att jag queuear med folk med låg rank
känns ju konstigt i och med att jag möter ju oftast ändå lika bra folk (3 dmg o kanske dubbelak)

This post was edited by ImoK on Sep 30 2014 10:03pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2014 02:39am
Quote (ImoK @ 1 Oct 2014 06:02)
varför ska det vara så jävla svårt att gå upp från DMG till nästa?

har spelat snart 80 games på den här ranken utan att gå ner eller upp..
toppfraggar nästan alltid med 25-30+ kills men det hjälper inte

har t o m haft winstreak på 9 games utan att gå upp.

e: spelar oftast bara med kompisar som ligger mellan ak-DMG, kan det bero pga det? att jag queuear med folk med låg rank
känns ju konstigt i och med att jag möter ju oftast ändå lika bra folk (3 dmg o kanske dubbelak)


lira med mig ?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 1 2014 03:08am
Quote (ImoK @ 1 Oct 2014 06:02)
varför ska det vara så jävla svårt att gå upp från DMG till nästa?

har spelat snart 80 games på den här ranken utan att gå ner eller upp..
toppfraggar nästan alltid med 25-30+ kills men det hjälper inte

har t o m haft winstreak på 9 games utan att gå upp.

e: spelar oftast bara med kompisar som ligger mellan ak-DMG, kan det bero pga det? att jag queuear med folk med låg rank
känns ju konstigt i och med att jag möter ju oftast ändå lika bra folk (3 dmg o kanske dubbelak)

Ja den är rätt hemsk, ligger själv på örnen atm.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 1 2014 07:36am
Quote (Nickeee @ 1 Oct 2014 10:08)
Ja den är rätt hemsk,  ligger själv på örnen atm.


det tråkiga är att det är sån jävla variation inom DMG ranken också, folk som p90ar sig upp till den ranken och sedan kan de inte aima för fem öre när de möter bättre folk.
alltid lika roligt när man har 2 dmg i sitt lag med 5-20 i stats
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Oct 1 2014 11:31am
Quote (eWaste @ 28 Sep 2014 13:16)
Fixa lounge assistant och tryck i auto submit :P


vafan, det funkar ju knappt nå bättre eller? ser ut att ta längre tid medans den uppdaterar om man jämför med va det tar att klicka själv? :P
har haft igång auto submit nu i typ 40-45min utan framgång... ^^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Oct 1 2014 02:55pm
Quote (RistVaLL @ Oct 1 2014 06:31pm)
vafan, det funkar ju knappt nå bättre eller? ser ut att ta längre tid medans den uppdaterar om man jämför med va det tar att klicka själv? :P
har haft igång auto submit nu i typ 40-45min utan framgång... ^^


klickar var 10nde sekund, men bottarna har varit nere i typ 6 timmar nu

This post was edited by eWaste on Oct 1 2014 02:56pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 1 2014 03:21pm
Quote (ImoK @ Oct 1 2014 02:36pm)
det tråkiga är att det är sån jävla variation inom DMG ranken också, folk som p90ar sig upp till den ranken och sedan kan de inte aima för fem öre när de möter bättre folk.
alltid lika roligt när man har 2 dmg i sitt lag med 5-20 i stats


Dmg = folk som kan aima dugligt + kan spelet skapligt --> kommer inte högre
Dmg = folk som kan aima bra men inte kan spelet alls --> kommer inte högre
Dmg = folk som inte kan aima för fem öre men förstår hur man spelar med sitt lag --> kommer inte högre
Dmg = folk som blir carryade --> kommer inte högre

Spridningen är galeeen. Har varit dmg i ungefär ~1000games nu. Blev dmg efter mina 10vinster, var uppe på supreme och stadigt på lem när jag spelade med lite seriösare polare. Nu går jag verkligen mellan dmg och eagle dagligen, spelar med 2-3 jämnduktiga polare och 1-2 som är samma rank som oss men kanske ska vara guld nova 3-4 någonstans ^^ Blir knivigt att ta sig ur dmg träsket då (: (aldrig varit dubbelak tho lel)


This post was edited by Mikob on Oct 1 2014 03:22pm
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 1 2014 04:23pm
Quote (Mikob @ 1 Oct 2014 22:21)
Dmg = folk som kan aima dugligt + kan spelet skapligt --> kommer inte högre
Dmg = folk som kan aima bra men inte kan spelet alls --> kommer inte högre
Dmg = folk som inte kan aima för fem öre men förstår hur man spelar med sitt lag --> kommer inte högre
Dmg = folk som blir carryade --> kommer inte högre

Spridningen är galeeen. Har varit dmg i ungefär ~1000games nu. Blev dmg efter mina 10vinster, var uppe på supreme och stadigt på lem när jag spelade med lite seriösare polare. Nu går jag verkligen mellan dmg och eagle dagligen, spelar med 2-3 jämnduktiga polare och 1-2 som är samma rank som oss men kanske ska vara guld nova 3-4 någonstans ^^ Blir knivigt att ta sig ur dmg träsket då (: (aldrig varit dubbelak tho lel)


Förstår verkligen inte hur dåligt spelsinne människor har. Det jag kan störa mig mest på är när man är i firefight med någon annan i motståndarlaget och din kompis står bredvid o gömmer sig o kollar på :D:D:D:D:DD::D:DD istället för att gå fram o hjälpa till, eller eventuellt tradea kills.
Blir så jävla lack på sånt, eller folk som inte vet vad smokes är till för och lägger smokes som ger andra laget fördel. :bonk:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 1 2014 04:31pm
Quote (ImoK @ Oct 1 2014 11:23pm)
Förstår verkligen inte hur dåligt spelsinne människor har. Det jag kan störa mig mest på är när man är i firefight med någon annan i motståndarlaget och din kompis står bredvid o gömmer sig o kollar på :D:D:D:D:DD::D:DD istället för att gå fram o hjälpa till, eller eventuellt tradea kills.
Blir så jävla lack på sånt, eller folk som inte vet vad smokes är till för och lägger smokes som ger andra laget fördel.  :bonk:


Folk som tittar på i gunfight + smoka bort öppningen du själv ska rusha igenom :thumbsup:
Har en irl polare (en av de mindre duktiga) som skulle kunna vinna VM i dåliga smokes. helt sinnes ^^ och jag spelar med honom så fort jag spelar :pPppP
Go Back To Svenska Topic List
Prev14849505152159Next
Closed New Topic New Poll